Download

3 Evli Çiftle Eş Değiştirme

Gönderen admin 3 Haziran 2012 Pazar

Ben Serhat 26 yaşındayım ve 3 yıldır evliyim.Eşim Suna ise 24 yaşında gerek fiziğiyle gerekse yeşil gözleriyle oldukça güzel bir kadındır.Kısmende olsa sitenizdeki yazıların etkisi olduğundan yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.
Anlatacaklarım bu yaz çalıştığım şirketin merkezinden egedeki bir vilayetteki bölümüne tayin olmamla başladı.Atandıktan sonra yeni yere ilk etapta eşimi götürmedim.Hem ortamı tanımak hemde taşınabileceğimiz bir ev bulmak amacıyla 2 ay kadar şirketin misafirhanesinde kaldım.Yeni çalışma ortamım eskisine göre çok daha rahattı.Genel merkezdeki sıkıcı resmi ortamdan kurtulmuş daha küçük ama daha samimi bir ortamda çalışıyordum.
İlk 2 aylık zorunlu bekarlık hayatım esnasında yeni iş arkadaşlarımdan Aydın ve Emre beni neredeyse iki akşamda bir sırayla evlerine yemeğe davet ettiler ve yanlızlık çektirmediler.Onlar bazı hafta sonları eşleriyle birlikte yakındaki yazlık bir kasabaya gidiyorlar banada manalı manalı karın gelince sende bize katılırsın diyorlardı.Ben bu imalardan birşey anlamamıştım.
Bir akşam üçümüz dışarıda erkek erkeğe yemeğe çıktığımızda artan alkol miktarınında etkisiyle bana kendilerinin dışında iki çift arkadaşlarıyla birlikte eş değiştirip grupsex yaptıklarını itiraf ettiler ve eşim gelince benimde katılabileceğimi söylediler.Ben kişilik olarak kıskanç olmamakla birlikte daha öncede belirttiğim gibi siteniz ve benzer sitelerdeki yazıları okuyor ve bu tip fantazilere olumlu bakıyordum.Ancak eşim Sunanın bunu kabul etmeyeceğinede adım gibi emindim.
Bunları Emre ve Aydına söyleyince merak etme onu ikna ederiz dediler.Sadece bir kez beni ziyarete geldiğinde tanıştıkları eşimi nasıl ikna edeceklerdiki?Onlara imkansız Sunayı tanımıyorsunuz deyince bak görürsün dediler bende uzatmadım ve konu kapandı.Bu olaydan sonra bir iki kez daha evlerine yemeğe gittiğimde konuştuklarımızında etkisiyle eşlerini incelemeye başlamıştım.
Emrenin karısı İclal sarışın mavi gözlü ince yapılı çok hoş bir kadındı.Aydının karısı Şule ise tam bir afetti.Yanlış anlamayın İclal veya karım Sunada güzel kadınlar hatta belki bazı erkeklerin yargılarına göre daha güzel bile sayılabilirler ancak Şule hele dar pantolon giydiğinde iyice belirginleşen geniş kalçaları tişörtüne zor sığan iri göğüsleri neredeyse bana yakın boyu(boyum 180) uzun bacakları ve süt beyazı teniyle bana göre tam bir afetti.
Nihayet Ekim ayında evimizide taşıdık ve eşimde bulunduğum ile geldi.Yerleştikten sonra birkaç kez gidip gelme sonucunda Sunada Şule ve İclalle samimi oldu.Artık haftada iki üç kez üç aile birlikte oluyorduk.Ben daha önce Emre ve Aydınla konuştuğumuz ancak birdaha açılmayan konunun nasıl olacağını düşünüyor ama onlarada soramıyordumki nihayet Emre bana bu hafta sonu arkadaşlarla toplanacağız sen Sunayı bir yokla bakalım dedi.
Akşam Sunayla seviştim ve sonra yatarken ona hiç başka bir erkeği hayal ettinmi diye sordum.Suna hemen saçmalama dedi biraz üsteleyincede sinirlenmeye başladı bende konuyu kapattım.Ertesi gün durumu Emre ve Aydına anlattım onlarda önemli değil bunu düşünmüştük dediler.Ne yapacağız deyince sen hafta sonu iş gezisine gideceksin dediler.Ben nereye deyince gülüp hiçbiryere
plan gereği deyip Emre bana sen yarın akşam Sunayıda al bize yemeğe gel dedi.Ertesi akşam işten çıkıp direk Emrelere gittik.Suna ve Şule gündüzden gelmişlerdi.Yemekte Sunaya hafta sonu olmayacağımı söyledim.Aydın ve Emrede destekleyince şüphelenmedi.İclal bana biz hafta sonu tatili için hepberaber .
ya gidecektik madem sen yoksun Sunada bizimle gelsin dedi.Bende iyi olur yalnız kalmaz diye cevap verdim.Sunada olur deyince konu kapandı. Cumartesi günü öğlene doğru şehir dışına gider gibi Sunayla vedalaşıp çıktım ve Emreyle buluştum.Emre beni bir otobüse bindirip ya git ö85..moteli bul motelin sahibi Orhan ve aslının geleceğinden haberi var onlar sana herşeyi anlatır dedi.Emreye bende herşeyi görmek istiyorum deyince merak etme dedi.
Bir saatlik bir yolculuktan sonra motele ulaştım.Orhan ve aslı ile tanıştım ikiside bizlerden en az on yaş büyük olmalarına rağmen sempatik insanlardı.Özellikle aslı 40 yaşına yaklaşmış olmasına rağmen oldukça çekici ve bakımlı bir kadındı.Orhan beni dört ayrı binadan oluşan motelin bir başka bölümüne götürdü ve ikinci kattaki odalardan birine yerleştirdi.Bu bölümde altı oda vardı ve her üç odanın kapısının açıldığı ortak bir balkon vardı.Kış olduğu için hava ılık olmasına rağmen motelin sadece diğer taraftaki bir bölümünde birkaç müşteri vardı.
Akşam üstü bulunduğum odanın penceresinden bizimkilerin geldiğini gördüm.İki üç saat kadar sonra ana binadaki restoranın bulunduğum kısma bakan bir masasında 7 kişi yemeğe oturdular yanlarında hiç tanımadığım bir çift daha vardı.Orhan banada yemek ve içki getirdi bende odada tek başıma hem onları izledim hem içkimi yudumladım.
Yemekti danstı derken vakit epey ilerlemişti.Dışarıya çıkıp benimde bulunduğum binaya doğru gelmeye başladılar.İçerden gürültüler geldi ve odaların kapıları açılıp kapandı kısa süre sonra odamın kapısı açıldı ve Emre kafasını uzatıp bana biraz sonra balkona çık yandayız deyip gitti.Beş dakika kadar sonra balkona çıkıp yandaki odanın önüne geldim Emre balkon kapısını açık bırakmış tülleri çekmiş fakat ışık yanık olduğundan içerisi çok net görülüyordu.
İçeride iki adet yatak vardı birinde Aydın çırılçıplak uzanmış İclalde yine çırılçıplak bir halde onun sikini ağzına almış yalıyordu.Diğer yatakta ise ayağında eteği üstünde ise sadece sütyeni bulunan karım üstü çıplak bir vaziyette yanında oturan Emreyle sırtları bana dönük bir şekilde öpüşüyorlardı. Kısa bir süre sonra Emre karımı yatağa yatırıp her yerini öpüp yalayarak üstündeki herşeyi çıkardı.Emre ayağa kalkıp kendi pantolonunu ve kilodunuda çıkardıktan sonra kafasını karımın amına gömüp yalamaya başladı.
Aydın 69 olduğu İclalin altından kalkıp karımın yanına geldi onu başından tutup sikini karımın ağzına verdi.Boşta kalan İclalde arkadan yaklaşıp karımın amını yalayan kocasının sikini yalamaya başladı.Çok şaşkındım bana söylediklerim için sinirlenen karım şimdi adeta bir orospu gibi hem kendini yalatıyor hemde benimkini sadece mecburiyetten yalamasına rağmen Aydının sikini koparırcasına yalıyordu.
Bir süre sonra Emre karımın bacaklarını omzuna alıp sikini bugüne kadar sadece bana ait olan ama yerleştirdi.Artık içeriden amı Emre tarafından sikilen ağzında ise Aydının sikini yalayan karımın iniltileri geliyordu.İclal ayağa kalkıp odadan çıktı şimdi karım iki erkekle başbaşa kalmıştı.Birden benim odamın balkon kapısından çırılçıplak bir halde İclal yanıma geldi hiçbir şey konuşmadan öpüşmeye başladık.Öpüşürken İclal hızlı hızlı üstümdekileri çıkarmaya başladı ve önümde diz çöküp sikimi ağzına alıp yalamaya başladı.
Önümdeki manzaranında etkisiyle iyice tahrik olmuştum kısa sürede İclalin ağzına boşaldım İclal hepsini yuttu ve ayağa kalkıp tekrar geldiği gibi yok oldu.Zannedersem hayal kırıklığına uğramıştı ama önümdeki manzaranında etkisiyle yapabileceğim hiçbirşey yoktu.
Bu arada içeridekiler yer değiştirmiş Aydın domalttığı karımı sikerken Emre önünde sikini yalatıyordu.Bu esnada benim odanın ışığı yandı içeriye gidince üstünde sabahlıkla ayakta duran Şuleyi gördüm.Şulenin yanına gidip onunla öpüşmeye başladım üstündeki sabahlığı çıkarınca bu afet tüm güzelliğiyle gözümün önündeydi.Onu yatağa yatırıp iri dudaklarından başlayıp sütbeyazı vücudunun her santimini öpmeye başladım.
Özellikle hayallerimi süsleyen iri göğüslerini ve bembeyaz muazzam kalçalarını doyasıya öptüm bir tüy dahi bulunmayan amını yalamaya başladığımda Şule inliyordu.Şule beni sırtüstü yatırıp sikimi eliyle tutup amının dudaklarının arasına yerleştirip üstüme oturdu ve çığlıklar atarak üstümde inip kalkmaya başladı.İkimizde kısa sürede peşpeşe boşaldık.Şule sikimi içinden çıkarmadan üstüme uzandı hem öpüşüyor hem birbirimizi okşuyorduk.Günlerdir hayalini kurduğum ve umduğumdan daha diri bu kalçaları zevkle okşuyordum.
Şule üstümden kalkıp banyoya girip çıktı birer sigara içtik ve ikimiz balkona yürüyüp bitişik odanın önüne geldik içeride karım yatakta oturan hiç tanımadığım bir adamın önünde domalmış sikini yalıyor adamda eliyle onun bize doğru dönük am ve göt deliklerini parmaklıyordu.Şule önümde ayakta duruyordu ona arkasından sarılıp boynunu öperken bir elimle göğüslerini bir elimlede amını okşamaya başladım.Bu esnada tekrar kalkmaya başlayan sikimi kalçalarına sürtüyordum.
İçerdeki adama dikkat ettiğimde arada parmağını kremlediğini farkettim.Bunun benim için anlamı açıktı ama Sunanın götünden vermeyeceğine emindim.Adam bir süre sonra karımı kaldırıp yatağın üstünde domalttı.Kendiside arkasında dizlerinin üstünde yerini aldı karımın beline bastırıp sikini karımın göt deliğine yaslayıp yüklenmeye başladı.Bana bugüne kadar değil siktirmek hiç götünü elletmeyen karım hiç itiraz etmemişti.
Bu sırada ben sikimi önümdeki Şulenin amına soktum hafif hareketlerle içine girip çıkıyordum.Birden içeriden Sunanın tiz çığlığı geldi adam iyice yerleşmişti.Sunanın yüzünden acı çektiği belliydi ama yinede itiraz etmiyordu.O anda Şule sikimi içinden çıkarıp bir ayağını kenardaki taburenin üstüne koyarak önümde biraz daha domaldı ve hiç beklemediğim bir hareketle sikimi eliyle tutup göt deliğine yasladı.Bir iki zorlamadan sonra Şulenin götüne iyice yerleştim.
Şu anda karımın ilk kez götü sikiliyor bende hayatımda ilk kez göt sikiyordum.Bir süre sonra adam karımın götünden çıkıp önüne geldi ve sikini ağzına verdi.Kısa süre sonrada karımın ağzına boşaldı. Bana bunu hiç yapmayan karım adamın bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu bu manzaraya dayanamadım ve bende sikimi çıkarıp Şulenin kalçalarının üstüne patladım.O gece hayatımda ilk kez tam altı kez boşaldım.Karım beni orada hiç görmedi.Ertesi akşam yattığımızda bana olanları anlattı.

3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son
Kamagra Jel3 Evli Çiftle Eş Değiştirme

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN