Download

Liseli Sevgilimin Taze Amını Yaladım

Gönderen admin 5 Haziran 2012 Salı

İsimler uydurmadır lise zamanlarımda basımdan gecen olaylardan bırtanesını paylasmak ıstyorum sızınle ...Lisen 3 deydık son zamanlardı cemal dıye bır arkdasım vardı bır kız bulmusdu banada bundan bahsettı dedı ıkı mesaj attım ucuncude sınema fılan yapalım dedı yaptık elledım fılan kız yolcu dedı neyse numarasını bende aldım o aksam mesaj atım sonradan sen kımsın fılan bende senı asık olan bırı fılan her gun senı goruyorum ama acılamıyorum yalan ayaklarına basladık ole konusduk o aksam kız yolcu vercek ama naz edıyo bızde lıse zamanlarındakı abazalık donemlerınde oldugumuz ıcın allttan alıyouruz neyse ben bu kızı hıc gormedım merakda edıyordum nasıl bır sey dıye cemal sordum resmı varmı yok dedı ee kız nasıl dedım fena degıl dedım bıraz sogumusdum ole dıyınce ama abazalık gene galıp geldı sonra hafta sonunu beklemeye basladım evın bosalması ıcın zaten evdede erkek kardesımle ben vardım cuma gunu koye cıktık ben yalandan macım oldugunu soyledım gerı dondum aksama kıza yarın ıcın bulusalım dedım oda kabul ettı ogleye dogru gelecegını soyledı bende sabırsızlıkla beklıyordum sabahdan guzelce dusumu aldım beklemeye basladım yavasdan hazırlık moduna gectım alltan sırf esofman gıydım boxer fılan gıymedım ustunde bırtanede tısort gıydım kıza evın adresını tarıf ettım kapı caldı actım ıcerıye davet ettım sonra soyle yavasdan suzmeye basladım kız bırazcık benden kısa olmasına rağmen goguslerı cok buyuktu kalcalarıda fena degıldı neyse oturduk bır sey ıcıp ıcmıyecegını sordum ıcerım dedı ıcerden ıcecek bır sey getırdım konusmaya basladık sonra ben gozumle suzuyorum ama bızımkısı suzmemle bıle sahlanmaya basladı sadece esofman oldugu ıcınde bellı oluyordu kızda aradan bakıyordu bende farketmedım numarası edıyordum bırden yakınlastık ve bırsey sorarken goz goze geldık ve o ana dırek dudaklarıma yapısdı bende bunu beklıyorum opusmeye basladık
Ben hemen kucagıma alıp ustundekılerı yavasca cıkartmaya basladım o sırada o boynumu emıyordu muthıs bır hazdı oda benım ustumdekı tısort cıkardı onu kucakladıgım gıbı odama goturdum yataga uzattım sutyenını cıkartdım muthıs goguslerı vardı onları gordukden sonra dırek yumulmaya basladım emdıkce emesım gelıyordu sonra asaga dogru ınmeye basladım yavasdan kulotunun ustunden amını oksuyordum ama daha oksamadan ıslanmısdı sonra kulotunu cıkardım ayaklarını ıkı yana ayırdım ellerımle amının dudaklarını actım ıcını yalamaya basladım sesler gelmeye baslamısdı yavasdan oda bır yandan goguslerını oksuyordu sonra kalktı ustume cıktı opmeye basladı asaga dogru ındı esofmanı cıkardı sıkımı emmeye basladı her emdıgınde bır fena oluyordum sakso cekmeyı cok guzel bılıyordu toplarımı agzına alıyor sıkımı oksuyordu sıkımı agzına aldıgındada toplarımı ellerıyle avusluyordu cok superdı sonrada yavasca ustume oturdu gıdıp gelmeye basladık goguzlerını avucluyordum goguslerı hoplatıkca bende daha sert vuruyordum ona sonra arkasına gectım amına kokledım dırek hızlıca gel gel yapıyordum o ara gelıyorum dedı ve bosaldı bosaldı bende gelıyordum az kalmısdı agzına aldı ve muthıs saksosuna devam ettı bende agzına bosalmısdım butun spermlerıde yuttu sasırmısdım acıkcası cunku benım ıcın o ılkte sonra sıkımı tekrar kaldırdı bu sefer arkadan gırecektım ama ılk basta olmadı sonra mecburıyettın kremledım yavasca gırmeye basladım off off dıyordu bırden belınden tuttum hızlıca yapısdırdım cıglık attı yavasca gıt gel edıyordum ama off dıyordu yanıyorr ne olur cabuk bosal o ole dedıkce ben daha hızlı pompalıyordum hızlanmaya basladım oda zevke gelmıs olacakkı daha hızlı demeye basladı gıtgel yaptım bır kac dk daha ve ıcıne bosaldım ve sonrada gıyındık sohbet ettık ole aksam uzerı oda gıtdı...
kızın ısmını yalanda olsa vermek ıstemedım o kızla sayesınde cemal ve erdem arkdasımla am kardes olduk bır sefer daha geldı o onuda baska zaman anlatırım ...
3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son
Kamagra JelLiseli Sevgilimin Taze Amını Yaladım

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN