Download

Karımla Swinger Kulüpte

Gönderen admin 3 Haziran 2012 Pazar

Karimla uzun zaman swingerclublere gittik cok güzel anilarimiz oldu iclerinden aklimda kalanlarini anlatmaya calisiyorum.Günlerden bir gün gene gittik,fazla kalabalik degildi gözümüze kimseyi kestiremedik. Barda oturup bir seyler ictik biraz ilerde tek basina oturan bi adam vardi,karima caktirmadan gösterdim bak ne dersin dedim,tipim degil dedi istersen biraz muhabbet edelim biraz egleniriz dedim karim razi geldi .bardagimi klaldirip adama serefe isareti yaparak dialoga basladim ve hemen yanimiza geldi muhabbete basladik .muhabbet karimin hosuna gitti begenmedigi adama isinmaya basladi her hareketinden belliydi ickilerimizi elimize alip bardan bir kac metre ilerdeki daha rahat koltuga gectik. karim aramizda kaldi. adam konusurken yavas yavas yaklasmaya ellemeye oksamaya basladi karimi,böyle durumlarda adamlarin yaptiklrindan cok karimin yaptiklarini karimin ellerini izlerim adama yaklasmasi oksamasi ilk hareketler beni fena azdirir.neyse adama her zamanki gibi kendimizi ve sinirlarimizi anlattim biz sikismiyoruz sdece elleyip oksuyoruz yalasiyoruz raziysan yukari cikalim dedim adam tamam dedi.beraberce odaya ciktik ve büyük yataga uzandik adam boxer schort bende mayo karim siyah seffaf gecelik ve siyah stringle.karim ortada sirt üstü yatiyor.birimiz sagdan birimiz soldan oksamaya basladik karimin gözleri kapali sadece yatiyor ve hafif inliyorduKarimin ellerini takip ettim adamin sortunun üzerinde gezinisine baktimadam karimin memelerine yumuldu emmeye basladiben karimi öperek gözlerinin icine baktim nasil dedim cok güzel diye cevap verdi bir eliyle adamin sikini oksuyordu.yalasinmi seni dedim evet dedi,adama baktim adam karimin bacak arasina gecerek karimin stringini cikardi sonra yalamaya basladi.karimin gözlerinin icine bakiyordum.biraz geri cekildim 31 cekmeye basladim karimin gözlerine bakarken:Adam yavas yavas yukari dogru kaydi kalcasiyla karim adamin donunu indirip sikini oksamaya basladi ayrica bu fundanin eline aldigi ilk sünnetsiz yarakti.Görüntüyü düsünebiliyormusunuz karimin elinde sünnetsiz oksuyor kafasi bi kayboluyor bi cikiyor adam ac kurt gibi yaliyor karim bana bakiyor bende 31 cekiyorum.karim siki agzina dogru yaklastirdi bana bakarak yalayabilirmiyim dedi evet diye inledim aklimdan cikmiyor hic ilk önce dilini ucuyla degdi bana bakarakbir yandan deriyi ileri geri yapiyor bir yandan kafasi ciktikca yaliyordu agzini acti bana bakarak kafasini agzina aldiudaklari kapandi ve sik karimin agzinin icinde ileri geri harekete gecti karim gözlerini benden ayirmadan agzini siktiriyordu adama dayanamadim bosaldim kendi üzerime.Karimin kulagina fisildadim ben dusa kadar gidiyorum siz devam edin ama bak sikis yok haa diye.Bir kac metre ilerdeki dusa gittim cabucak yikandim geldim,geldigimde pozisyon degismisti kari üstte adamin agzinda oturuyor adamin yüzü gözükmüyordu karim hircin bir gülümsemeyle bana bakarken adamin sikini 31 cekerek yalamaya devam ediyordu.Tekrar yattim yanlarina karima sikismek istermisin dedim hayir dedi ama gülerek elinde tuttugu sike dogru yaklasti amiyla. kafasini arasina sürtmeye basladi lastik yok girdi girecek ,yüzüne baktim zevkten delirmis gibiydi adamin sik**e büyüdükce büyüdü direk gibi oldu bi girse yirtacek karimi Karimda beni deli etmek ister gibi o anki bakislari hic aklimdan cikmiyor sürterek bosalirken inlemesi gözleri mükemmel. neyse karimi sirt üstü yatirdik tekrar kendisiyle oynamaya basladi adam ve bende sagina soluna gecip 31 cekerek karimin memelerinin üzerine bosaldik ordan ücümüz dusa gecip gene karim ortada olmak üzere yikandik karimi oksadik sabunladik ve bu gercek bir ani umarim hosunuza gitmistir
3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son
Kamagra JelKarımla Swinger Kulüpte

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN