Download

Yanlışlıkla Baldızımı Siktim

Gönderen admin 5 Haziran 2012 Salı

Tatil köyündeki son gecemizdi. Karım ve kocasından bir sene evvel boşanmış olan küçük baldızım gündüz çok yoruldukları için gece klübüne gitme teklifimi rededip yatmaya gittiler. Ben, bir dahaki yaza kadar böyle bir eğlenme fırsatını bir daha bulamayacağımdan, tek başıma Alanya´daki gece klüplerine gitmeye karar verdim. İlk gittiğim diskotek tarzı barda fazla hareket yoktu. Oradan ayrılıp, dışarıdan bakıldığında cıvıl cıvıl görünen sahile yakın bir bara girdim. İçtiğim kaçıncı bardak viski, kucak kucağa dans ettiğim kaçıncı Rus kızıydı hatırlamıyorum. Tur operatörü dönüş vaktimizin geldiğini cep telefonumu arayıp bildirdiğinde, alkolün etkisi ve bütün gece Rus kızlarıyla oynaşmalarım sonucunda birhayli azmıştım. Dönüş için tatil köyünün minübüsünün koltuklarında barda kucağımdan inmeyen kızlardan hiçbirini göremeyince doğrusu hayal kırıklığına uğradım. Barda geçirdiğim azdırıcı saatlerin dışında, bütün gün denizde karımla suyun içinde oynaşırken mütemadiyen kalçalarına sürtünmüş, erkeksizlikten azgın durumda olduğunu bildiğimiz baldızımın kıskanç bakışlarına aldırmadan arsızca flört etmiştik. Kısacası bütün bir gün boyunca aralıksız uyarılmanın hayalarıma yaptığı basıncı ortadan kaldırmanın zamanı gelmiş de geçiyordu.Oteldeki iki odalı dairemize girer girmez hemen üstümdekileri çıkarmaya başladım. Niyetim kendimi karımın kollarına atmak ve bir an önce cinsel doyuma ulaşmaktı. O güne kadar uykuda bile olsa sevgili karımın beni hiç reddetmemiş olmasının verdiği güvenle, zifiri karanlık odaya daldığım gibi çırılçıplak yatan karımın bacaklarının arasına girdim. Çok hoşuna gittiğini bildiğim gibi ufak tefek kadınımın minik kutusunu yalamaya başladıktan bir iki dakika sonra uyanıp bana katılan karım başımı tutup kadınlığına sıkıca bastırınca, iştahla ağdalanmış cinsel organının dolgun dudaklarını emmeye koyuldum. Teninde alışkın olduğum kokusunun dışında hissettiğim baygın çiçek kokusu bana yeni bir parfüm kullandığını düşündürdü. Karım alışkın olmadığım bir şekilde doğrulup beni yatağa sırtüstü iterek olanca sertliğiyle dikilmiş olan kamışımı hırsla ağzına soktuğunda şaşkınlık ve aldığım zevkin coşkusuyla organımı ağzına gömerken başımı bacak arasına sokup yattığım yerden kadınlığını yalamaya devam ettim. Rutin sevişmelerimizde çok istememe rağmen genellikle yapmaktan kaçındığı oral seks sürprizi beni olduğumdan daha coşkulu hale sokmuştu. Ağzına boşalmamak için kendimi zor tutarken klitorisini bebeklerin meme emmesi gibi emdiğim karım, garip bir sesle inleyerek boşalmaya başladı. Orgazm olurken başımı bacaklarının arasında şiddetle sıkan kadının sakinleşmesi için bir müddet bekledikten sonra beline sarılıp altıma aldım. İçine girdiğimde kalın kamışımı adeta bir fırına sokmuşum gibi hissediyordum. Giriş çıkışlarım sırasında kendini bana yapıştıran arzulu dişi, dudaklarını öpmek için uzandığım anlarda anlaşılmaz bir şekilde başını kaçırıyordu. Aniden beni sertçe yatağa itip ata biner gibi üstüme çıktı. ´´Bu kadına ne oldu bu gece`` diye düşünürken, sevişmenin alışık olmadığım hızı ve içmiş olduğum aşırı içk**en dolayı başım fırıl fırıl dönmeye başlamıştı. Ayaklarının üstünde çömelerek kamışımı her zamankinden çok daha dar hissettiğim deliğine yerleştirdikten sonra kalçalarını hızla indirip kaldırmaya başlayan karımın böyle sevişmeyi nereden öğrendiğinin merakı içindeyken, aldığım zevkin yoğunluğuna dayanamayıp boşaldım. Orgazm sonrası beynimde başlayan uyuşukluk derin bir uykuya dönüştüğü gece boyunca, arada uyanır gibi olduğum anlarda karımın sertliğini koruyan organımın üstünde hala hevesle zıpladığını hissediyordum.Sabah ışıklarının odayı doldurduğunu farkettiğim dakikalarda oda kapısı çalındı. Yorgun bir uyuşuklukla yataktan kalkarken içinde bulunduğum odanın bizim odamız olmadığını görerek şaşkınlıkla kapıyı açtım. Karşımda dikilen karımla baldızım neşeyle kahvaltıya gideceğimizi söylediklerinde, benim niye baldızımın odasında olduğumu sormam üzerine karım izah etti. Gece sarhoş kafayla kendi odamız diye baldızımın yattığı odaya girip kızın yanına uzanmışım. Baldızım da ben rahatsız olmayayım diye güya hemen bizim odamıza geçip ablasının yanına yatmış. O anda tam karıma ´´ Ama biz seninle gece şey yapmadık mı?`` diyecektim ki kafamda yanan yüz mumluk ampulün ışığında dilimi tuttum. Anlaşılan erkek özlemi içindeki azgın baldızım sarhoş kafayla odaları karıştırma yanlışlığımı kullanıp, bütün gece karımmış gibi benimle düzüşmüştü.Dönüş yolunda bagajları arabamıza yerleştirirken baldızım bir ara yanıma gelip muzip gözlerini gözlerime dikerek; ´´ Enişteciğim beni bu harika tatile birlikte getirdiğin için sana minnettarım. Gerçekten çok mutlu ettin beni`` deyip yanağıma öpücük kondurdu. İçimin bir hoş olmasına neden olacak kadar teklifsiz bir samimiyetle sarılırken burnuma tıpkı ablasına benzeyen ufak tefek bedeninden yayılan, birkaç saat öncesinden hatırIadığım baygın çiçek kokuları geliyordu...

3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son
Kamagra JelYanlışlıkla Baldızımı Siktim

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN