Download

Sinemada Azdırıp Evde Siktim

Gönderen admin 5 Haziran 2012 Salı

Merhablar adım hakan kız arkadaşlarım yaşadıklarımı sizlere anlatıcak umarıım beğenirsiniz 25 yaşım kız arkadaşım 23 adı sinem herneyse konuya gecelim bir gece bilet alıp sinemaya koyulduk güzel biraşk film mi izleycektyik filmde baya açık sahneler olduğun dan ben çok azmıştım ve aklımda nasıl bu akşam sex yaşarız diye kafamda hayal kuruyordum dayanamadım yanımda oturan kız arkadaşımın amına elimiattım bana baktı ve munruz seni dedi sabret dedi ama ben durmuyordum amı onunda su içinde olmuş tu bana bakarak bende istiyorum biraz sabret dedi benim elim içindey di halen ben hiç aldırmıyordum ve adi kalk çıkalım dedim kalktık hemen eve koyuldum daha içeri girdiğim gibi hemen kanepeye doğru götürüp domaltım önümde çok güzel bir delik vardı açıp kapanan o bunu iyi yapıyordu dilimi yavaş deliğine soktum öyle bir inlediki süper benim yarağım taş kesildi o an çok azdım bende sulandım yavaşça yalamaya devam ettim o ellerinle açıyor bende dilimi çok sert şekilde deliğine sokuyordum b 10 dk kadar devam ettim böle artık amın suyunla göt suyu bir oldu bir den döndü yarağımı çıkarttı ağızna aldı yalamaya başladı o yaladıkça ben uçuyordum her dil darbesinle zevten uçuyordum sonuna kadar yarağımı ağzına aldı ben boşalacak gibi oldum kendimi geri çektim ölece kaldırdım bir bacağını kanepeye attım apış arasına girdim amını aldım ağızıma dudakları etti ve çok güzeldi iyice azdı öle inliyordu ki zevkten mükemmel bir ses tonu klitorisini ağızıma aldığımda anladım ki orgazm oluyor suyunu ağızıma alıp onun ağızına tükürdüm hiç düşünmeden içti ve bu beni azdırdı hemen kanepeye uzattım onu sırt üstü bacaklarını açarak adi, gir aşkım içime siyordu yavaşça kafasını dilinde gezdirdim ve yavaşça kafasını içine soktum birgirdim ki amının içi yanıyor sert sik diye inliyordu bende çok azmıştım öle söledikten sonra çok sert gidip geliyordum o bir kez daha boşaldı amının suyu her yerime bulaştı ben yarağımı çıkartıp amını yalamaya başladım illaki götten sikecektim baş parmağımı göt deliğine soktuğumda bana bakarak seni istiyorum evet götümde dedi iyice azdım sokmadan boşalacaktım çok zor dayandım ayağa kalktım yavaşça kafasını göt deliğine soktuum sok diye inliyordu alışıktı her seferinde çok iyi yapıyorduk anal öle açılmıştı ki deliği artık ben yarağımı çıkardığımda göt deliği açık kalıyordu ben yere uzandım öle ce yarağıma oturttum hepsi içinde bana bakıyor gögüslerinle oynuyor amını okşuyor deli olmuştum boşalıyorum dediğimde dur dedi tekrar doog pozisyonda sik dedi ölece içime akıt dedi spermlerini dedi o halde 5 dk git gelden sonra volkan gibi içine boşaldım çok uzun sürdü desem yeri var ondan sonra 2 kez daha yaptık mükemmeldi

3 Ayda 7 cm Penis Geliştirme - Erken Boşalma ve Ereksiyon Problemine Son
Kamagra JelSinemada Azdırıp Evde Siktim

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN