Download

Bakire Beden Eğitmenini Götünden Siktim

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Selam adım Fatih. 22 yaşında, 1.87 cm, 88 kilo, sarışın, mavi gözlü, atletik vücutlu biriyim. Geçen sene yaşadığım bu olayı sizlere anlatma ihtiyacı duydum. İşte başımdan geçen olay: Üniversitenin beden eğitimi öğretmenliği bölümünden mezun olmuştum. Okulu bitirmenin vermiş olduğu sevinç ve ideallerimin gerçekleştirmenin gururunu yaşadığım bir gündü, artık üniversite mezunu biriydim. Şimdi 4 yılın vermiş olduğu stresi atmamız gerekiyordu. Her yılsonu olduğu gibi, mezuniyet partisi düzenlenecekti. Arkadaşlar müthiş bir gece organizasyonu hazırlamışlar. Bütün hocalar ve fakültenin bütün öğrencileri davet edildi. Parti yerinde müthiş bir kalabalık vardı. Şıklık ve sexylik yarışı vardı sanki. Birden kendimi Amerikadaki gençlik partilerinde sandım.

O gece bizim sınıftaki Aylinle takılıyordum. Kızın zaten bana karşı ilgisi vardı. Biraz dans ettikten sonra yavaş yavaş yiyişmeye başladık. Aylinin vücuduna ateş bastığı çok belliydi, ama o an ona karşı hiçbir isteğim yoktu. Kıza karşı biraz soğuk davrandıktan sonra, onun bulunduğu ortamdan uzaklaşarak, partinin yapıldığı salonun balkonuna, hava almak için çıktım.

Biraz sonra yanımda biri belirdi. Ama gördüklerime inanamadım, muhteşem bir güzellikteki Esra hoca yanımdaydı. Esra hoca üniversitenin son 2 senesinde dersimize giren, 28 yaşında afet bir kadındıı. İnanın onu her gördüğümde içimde fırtınalar kopuyordu. O kadar sempatik biriydi ki, yüzünde gülümsemeler eksik olmuyordu. O gece Esra hocanın üzerinde mavi mini dar bir askılı elbise vardı. Ona baktıkça vücudum yanıyordu. Esra hocayla balkonda birşeyler içtikten sonra parti yerine geri döndük. Artık Esra hoca ile dans etmeye başlamış, içtiğimiz içkinin etkisiyle de birbirimize daha da yaklaşmıştık.

Gecenin geç saatleri olmuştu, salon artık yavaş yavaş dağılıyordu. Ben de Esra hocayı evine bırakmayı teklif ettim. Kabul etti ve taksi çevirdikten sonra yola koyulduk. Esra hoca yolda bana, “Çorba içmek istiyorum, biraz ayılmam gerekiyor!” dedi. Ben de hemen taksiciyi gideceğimiz yeri tarif ettim. Çorbacıya vardık, birer çorba içtik. Çorbaların üzerine kahvelerimizi de içtikten sonra, eve doğru yürüyerek devam ettik. İnanamıyordum, yanımda okulun en seksi ve en sempatik hocasıyla yürüyordum. Yolda muhabbet bayağı koyulaştı, konu konuyu açtı ve tamda istediğim konu, cinsellik konusu açıldı. Bana kız arkadaşımın olup olmadığını sordu. Ben de 1 senedir hiçbir kızla işikimin olmadığını söyledim. Bana garip bir şekilde bakarak, “Nasıl yani? Senin gibi yakışıklı birinin bir senedir bir kızla ilişkisinin olmaması normal değil, çok çekici birisin!” dedi.

O an ne söyleyeceğimi şaşırdım. Ama böyle sexy bir kadından bu tarz bir iltifat almak müthiş bir duyguydu. O an bana deli bir cesaret gelmiş olacak ki, birden Esra hocanın dudaklarına yapıştım. O da sanki bu hareketimi bekliyormuş gibiydi, kaldırımda deliler gibi öpüşüyorduk. Öpüşe öpüşe Esra hocanın evine gelmiştik. Aceleyle kapıyı açıp içeri daldık. Esra hocanın üzerindeki el kadar olan mavi elbisesini çıkarıp göğüslerine yapıştım. Öyle bir inlemesi vardı ki, bu beni dahada azdıyordu. Göğüslerinden yavaş yavaş, göbeğine, ordan da amına indim. Amından sanki sel suyu akıyordu, olamaz böyle bir şey! Artık dayanamayıp amına sikimi sokacaktım ki, “Dur yapma, daha ben kızım!” dedi. O an şok olmuştum. “Kızım, ama sorun yok, götümden sik, seni bugün çok istiyorum Fatihim!” dedi ve hemen benim kazık gibi olmuş yarağımı ağızına alarak emmeye başladı. Ama nasıl bir zevkti bu! Daha önce çok kez kızlara yaptırdığım bu hareket, bana hiç bukadar zevk vermemişti...

Artık dayanacak gücüm kalmamıştı, nerdeyse ağzına patlayacaktım. Ağzından zor bela çektim yarağımı ve Esra hocayı köpek pozisyonuna getirdim. Çekmeceleri karıştırıp, oradan bir tane krem bulup, göt deliğine güzelce sürdüm, parmaklarımla içine iyice emiştirdim. Darlığına bakacak olursan, Esra hocanın daha önce götten de yemediği belliydi. Yarağımı da gözelce kremledikten sonra, yavaş bir şekilde götüne sokmaya başladım. Fakat götü o kadar dardı ki, sikim girmek bilmiyor, Esra hoca da kısık çığlıklar atıyordu. Sonunda yarağımın başını zorda olsa soktum. Ama ne çığlıktı o! Daha saniyesinde götünün içine boşaldım. Ama demir gibi yarağım inmemişti, boşaldığım halde götüne git gel yapıyordum. Artık Esra hoca da alışmış, götünü ileri geri yaparak bana karşılık veriyordu. Sabaha kadar kaç defa Esra hocanın götüne boşaldığımı hatırlamıyorum, ama müthiş bir duyguydu. O ana kadar birçok kız siktim, ama hiç birinden bukadar zevk almamıştım.

Şimdi beden öğretmeni olarak özel bir Lisede çalışıyorum. Burada da çok şey yaşadım, ama hiç bir kadın kız Esra hocanın vermiş olduğu zevki bana vermedi.

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN