Download

Tribünde Götüme Dayayıp Stad Tuvaletinde Sikti

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Merhaba ben İzmirden Yasemin. 45 yaşında, 1.70 boyunda, 70 kilo, esmer güzeli, dul bir kadınım. 4 sene önce kocamı kalp yetmezliğinden kaybettim ve 4 yıldır bu koca dünyada oğlumla yapayalnız kaldım. Kocamdan kalan dairenin kira geliri ve maaşımla geçinip gidiyoruz. Oğlum oturduğumuz ilçenin futbol takımında top oynuyor, bir gün bana, “Anne yarın çok önemli bir maçımız var, sen de gel beni izle!” dedi. Fakat ev işlerinden dolayı ilkten reddetsem de kıramadım, “Tamam, gelirim!” dedim. Maç Pazar günüydü. Gittiğimde stadın önü tıklım tıklımdı. Nereden bilet alınır, nereden maça girilir hiç biliyordum. Hiç stada gitmemiştim ki. Etrafıma bön bön bakınırken, o sırada oğlumun arkadaşı İlhan geldi ve “Merhaba Yasemin teyze, hayırdır, maça mı geldin?” dedi. Ben de onu selamladıktan sonra, maça geldiğimi, fakat ne yapmam gerektiğini bilmediğimi söyledim. İlhan da, “Ben hallederim Yasemin teyze!” dedi ve biletlerimizi kestirdi.

İlhan oldukça uzun boylu, sarışın, mavi gözlü, atletik bir vücuda sahip, çok yakışıklı bir çocuktur. Stada girdiğimizde dışarıdan daha beter bir kalabalık vardı, maçı 2 kişi bir koltuğun önünde, ayakta izlemek zorundaydık. İlhan ban, “Yasemin teyze ben senin önüne geçsem değil sahayı stadı göremezsin, sen gel önümde dur, rahat rahat izle!” dedi. Ben de kabul ettim ve önüne geçtim. Ama inanın aklımdan fesatça birşey geçmemişti. Maç başladığında stad dahada doldu ve tribünün temposu iyi arttı. Fakat ben kalçalarımda uzun zamandır hasret kaldığım ve unuttuğum bir sertliği hissettim. Altımda tayt, İlhanın altında da eşofman olduğu için rahatlıkla İlhanın kalkık sikini kalçalarımda hissediyordum.

Kocam 4 senedir ölmüş olmasına rağmen, buzamana kadar hiç ihanet etmemiştim. Ama artık iyice kontrolden çıkmıştım ve ben de kalçalarımı sağa sola yavaşça oynatarak, İlhanın sikini iyice hissetmeye başladım. Artık maç umurumda değildi, İlhan ve ben birbirimizi arzuluyorduk çünkü. İlhan etrafımızın kalabalık olmasından faydalanarak elini taytımdan külodumun içine soktuğunda, amımın ıslandığını hissetmiştim. İlhan klitorisimi okşuyor, ben kalçalarımı onun sikine bastırıyordum. Maçın ilk yarısı bittiğinde tribün biraz rahatladı ve İlhan arkamdan çekilip, boşalan yan koltuğa geçti. Oturduk ve birer sigara yaktık. Yazık İlhan utancından yüzüme bakamıyordu. Her ne kadar eliyle eşofmanının önünü gizlemeye çalışsa da, siki halen daha kazık gibiydi.

2. yarı başladığında İlhana, “Tuvalet nerede?” dedim. “Yasemin teyze sen bulamazsın, ben seni götüreyim!” dediğinde, artık dünyalar benim olmuştu. Birlikte tuvaletlerin olduğu yere gittik. Maçın 2. yarısı oynandığından tuvaletlerde kimseler yoktu. Yine de İlhan kabinleri kontrol ederek, içlerinden en temizini seçti ve o kabine girebileceğimi söyledi. Ben kabine girerken İlhanı da çektim kabinin içine ve kapısını arkadan kilitledim. İlhan bunu yaptığıma şaşırmıştı, ama ona sarılıp dudaklarından öpmeye başlayınca, o da karşılık verdi ve sevişmeye başladık. Sonra üzerimdekileri bir çırpıda çıkarıp, göğüslerimi hayranlıklıkla yalamaya başladı. Daha sonra taytımı külodumla birlikte sıyırıp, beni klozete oturttu ve amımı yalamaya başladı.

4 senedir elime erkek eli değmemişti, kocam yaşıyorken bile amımı hiç yalamamıştı. Zevkten bağırmamak için dudaklarımı ısırıyor, İlhanın başını amıma bastırıyordum. Birkaç dakika sonra sarsıla sarsıla boşaldım. Ve yine hayatımda bir ilki yaptım ve İlhanın sikini ağzıma aldım ve yalamaya, emmeye başladım. Ağzımla birkaç gidip gelmemden sonra İlhan ağzıma boşaldı ve rahatladı. İlhanın sikinden çıkan son damla dölleri de yalayıp yuttuktan sonra, beni ters çevirip domalttı ve arkadan amıma geçirdi, başladı sikmeye. Onu az önce ağzımla rahatlattığım için, beni yarım saate yakın sikti. Sonra da sikini amımdan çıkarıp kalçalarıma boşaldı. Ben zaten buarada 3 sefer daha boşalmıştım.

Hemen üstümüzü başımızı düzeltip, tuvaletten önce İlhan çıktı, sonra ben çıktım. Tribünlere giderken İlhan bana, “Yasemin teyze süpersin, 31 çekmeye başladığım günden beri hep seni düşünüyordum ve sonunda artık fantazi değil gerçekten benim oldun!” dedi. Ben de bundan sonra istediği zaman sevişebileceğimizi, fakat oğlumun ve komşularımın kesinlikle anlamaması gerektiğini, çok dikkatli olmamız gerektiğini söyledim.

Artık İlhan kocam gibi, oğlum her antrenmana, maça veya okula gittiğinde hemen onu arıyorum, eve geliyor ve zevkin doruklarına tırmanıyoruz!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN