Download

İpnenin Karısını Herkes Sikti

Gönderen admin 30 Mayıs 2012 Çarşamba



Bir haftadır Tülayla sikişmemiştim. Gayet azgın bir durumdaydım. Pastanede yeni sevgilimle otururken telefonuma mesaj geldi. Tülay atmıştı, “Özledim seni!” diyordu. Bir saat sonra kalktık, sevgilimi evine bıraktım. Araba sürerken Tülayı aradım. Tülay da, “Nasıl azdım var ya şu anda, delirdim yarak diye! Özledim kocacım, Ömer bu gece yok, gel doyur karını!” diyordu. Arabayı güçlükle kullanıyordum. “Tamam ulan kaltak, hazırlan, kocan sikmeye geliyor seni!” deyip telefonu kapadım. Tam evlerinin önüne yaklaştım ki, Tülaydan mesaj geldi, “Apartman çok hareketli, seni görmesinler, beni sokağın köşesinden al!” yazıyordu. Söylediği yere gittim, gayet sade giyinmişti, etek tişört. “Ulan orospu! Şansımı sikiyim, tam doyuracaktım seni, kim bunlar?” deyip arabayı sürmeye başladım. “Ne bileyim ya, gelseydin dikkat çekerdi, Ömere falan söylerlerdi, boşver böylesi daha iyi oldu!” dedi, “Eee, peki nereye götürcem seni şimdi? Nerde sikcem seni ya?!?” dedim. “Otele gidelim, bu gece orda kalırız!” dedi.

Aklıma bir fantazi geldi. Arabayı Konya yoluna sürdüm. Tülay, “Nereye gidiyoruz ya?” dedi. “Ulan orospu, bugünü unutamayacaksın! Bak nerde sikcem seni!” deyip sürmeye devam ettim. Gölbaşına geldik, orayı da geçtik. Tülay, “Nereye gidiyoruz?!?” diye sordukça susturuyordum, süpriz olsun istiyordum. Tali yola girdik, arabayı tenha bir yere çektim ve “İn aşkım!” dedim, indik. “Nerdeyiz biz? Burası neresi?” diye sorarken öpüşmeye başladık. Etli dudaklarını öpüyordum. “Aşkım fantazi olsun diye geldik buraya. Bak kimse göremez burda bizi!” deyip yiyişmeye başladık. Yiyişirken elimle amını yokluyor, sulu amını sıkıyordum. Orospunun amı gene göl gibi sulanmıştı. Hemen domalttım, eteğini beline toplayıp, tangasını yana çetim ve amına bir hamlede soktum. Arabanın kaputuna domaltmış sikiyordum yeni karımı. Soktukça bağırıyor, çığlık atıyordu.

O sırada, bir çoban takıldı gözüme. Gençten bir oğlandı. Bizi izliyordu resmen, Tülay amı götü dağıtmış inlerken, çoban da önündeki kabarıklığı okşuyordu. Tülaya, “Görüyor musun bak, bugünkü ikinci kısmetin!” deyip çağırdım çobanı. “Gel dostum, canın çekmiştir, birde sen sik şu orospuyu!” diyip kenara çekildim. Tülay döndü ve kaputun üzerine oturdu, bacaklarını ayırdı. Çoban Tülayın kabak gibi amına sokmuş, acemice pompalıyordu. Pompaladıkça Tülayın memeler sallanıyordu. Çoban kendinden geçmek üzereydi, ılık ılık içine boşaltmaya başladı amına. Çoban çıkardı sikini, sessizce pantolonunu çekerken, biryandan da bize garip garip bakıyordu. Çobanın döllediği amını dahada sikmezdim orospunun. Döndürdüm götünü, soktum götüne orospunun...

Pompalamaya devam ederken çığlık attırıyordum kancığa. Herşey sanki planlıydı, çoban gene kalkmış sikini okşuyordu. Sanki Tülayı kaçırmıştık ve dağbaşında tecavüz ediyor gibiydik. O sırada bir araba geçti. 40-45 yaşlarındaki herif bizi görünce durakladı, yanımıza geldi. “Kolay gelsin! Bulmuşsunuz orospuyu, sikiyorsunuz demek!” deyip çıkardı sikini. O neydi öyle ya! Abartmıyorum 20 cm vardı, kıllı, başı kocaman bir sikti. Tülay hala domalık, kimin siktiğini umursamadan sikiliyordu. “Gel abi canın çekmiştir!” deyip meydanı ona bıraktım. Adam tükürükleyip sokunca, Tülay, “Yandım anammm, yavaş hayvan!” diye böğürdü. Herif, “İyi bağırıyor şıllık!” deyip sert sert pompalamaya başlayınca herif, Tülay orgazm üstüne orgazm olmaya başladı. Siktikçe sikti herif, en sonunda o da amına boşalıp, fermuarını çekip, “Sağol gardaş!” diyerek çekti gitti.

Tülay daha kendine gelmeden, çoban aldı o giden adamın yerini, o da döllü vıcık vıcık amını sikmeye başladı. İki dakikaya kalmadan o da ikinci postasını attı, pantolonunu çekip gitti. Tülay gene bana kalmıştı. “Can ne yaptın? Öldürdün beni, off!” diye inlerken, “Kes lan şıllık!” deyip, götüne yine bir hamlede bir soktum ki, o attığı çığlık heryeri inletti resmen. Götüne şaplak vura vura, sert sert siktim götünü, en sonunda ağzına boşaldım. Ölü gibi bindi arabaya, yol boyunca parmağıyla içinden döl çıkardı. Onun o içinden döl çıkarması beni gene tahrik etmişti, “Lan orospu, kaza yaptıracan şimdi bana! Parmaklama lan amını kaltak!” dedim. Tülay da, “Eee, kolay mı, kendin gördün beni nasıl siktiklerini!” deyince, ensesinden tutup kafasını sikime eğdim. “Al ulan ağzına orospu seni!” deyip, anayola kadar sakso çektirdim.

Apartman sakin görünüyordu. Girdik. Eve varınca hemen duşa girdik. Tülayın amını götünü ılık suyla yarım saat kadar yıkadı, döllerden temizledi. Dayanamayıp duşta bir posta daha siktim. O gece onda kaldım, çok uğraştım birdaha sikişmek için, ama aldığı 3 koca yarak sonunda Tülay sızdı kaldı. O uyurken bir posta amından siktim ve içine boşaldım. Orospu bugün hamile kalmazsa başka birgün kalmazdı.

Ertesi gün sabah uyandım Tülaya baktım, amı götü dağıtmış bir şekilde uyuyordu kaltak. Kalktım, bir sigara içtim, tekrar yatağa yattım ve uyudum. Öğleye kadar uyumuşum. Öğlen uyanınca baktım, Tülay halen osura osura uyuyordu. Ölü gibiydi, nasıl siktiysek kaltağı. O sırada dışkapının kilidi açıldı, ben hemen uyuyor numarasına yattım. Odaya Ömer Abi girince, ben yeni uyanmış gibi, “Abi hoşgeldin!” dedim. Ömer abi bana kızgın kızgın bakıyordu, “Ulan ben sana demedim mi, ben yokken bu karıyı sikmeyeceksin diye!” dedi. Özür diledim, birdaha olmayacağını söyledim, ama Tülayı dün o 2 kişiye daha siktirdiğimi anlatmadım tabii :)

Neyse, Ömer abi soyunup, “Orospu karımı özledim!” diyerek girdi yatağa, uyuyan Tülayın amına soktu sikini. Sokunca Tülaydan uyku sersemi bir “Iıııhh!” sesi geldi. Ömer abi 2-3 dakika sikip üstüne boşaldı karının. “Ulan folloş etmişsin karıyı ya!” deyip kalktı. Ben de bu arada giyindim. Evden çıkmadan son kez siksem mi diye düşündüm, ama sonra vazgeçtim. Halen uyuyordu kaltak.

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN