Download

Karımla Seks Fantazisi Arıyorduk

Gönderen admin 30 Mayıs 2012 Çarşamba



İzmirde yaşıyoruz. Ben 29, karım 24 yaşında. Evliliğimizin ilk başlarında gayet güzel ve fantazi dolu bir sex hayatımız vardı. Ama artık değişik fantaziler arıyorduk. İlk olarak, erotik masaj yapan bir bayan bulduk, karıma güzel masaj yaptı, onu gevşetti ve o gün sabaha kadar üçümüz seviştik. Ama ben üzülmüştüm, karım bu işten benim kadar zevk almamıştı. Yine bir delilik yapıp nette İzmirden evli bir çift bulduk (Aylin ve Hakan), kamera karşısında seviştik. Ve bu işi ilerletmek istedik. Ama bir yer lazımdı, onların evi de olmazdı, bizimki de. İzmirin biraz dışında bir motel bulduk. Havuzu falan vardı, Bungalow tipi evler olan bir yerdi. Oradan iki Bungalow ayarladık ve gittik...

Gündüz havuzda Aylin ve Hakanla iyice kaynaştık. Akşam yemekten sonra bizim Bungalowda toplandık. Karılarımız bize, “Bekleyin!” dediler ve aşağıda üzerlerini değiştirip geldiler. İkisi de bağlamalı bikini tarzı iç çamaşırları ile geldiler. Karım Hakanın yanına, Aylin de benim yanıma oturdu ve öpüşmeye başladık. O kadar heycanlıydı ki, hepimiz de bir çırpıda çırılçıplak kaldık. Ben Aylinin amını yalarken, karım sikimi yalıyor, Hakan da karımın arkadan amına girmiş pompalıyordu. Hakan karımın amına her dibine kadar soktuğunda, karım da benim yarağımı komple ağzına alıyordu. Bir süre sonra Aylin yalvarmaya başladı, “Sik beni!” diye. Çıldırıyordu resmen. Ve sonunda muradına erdi, bir hamlede sikimin hepsini amına soktum. Aylin bastı çığlığı. Bbiraz bekledim. Alışınca başladı kıvranmaya, ben de başladım sokup çıkarmaya. Aylin ilk orgazmını yaşamıştı. Karım da Hakanın üzerinde zıplıyordu...

Hemen en çok istediğim şeyi gerçekleştirmek için Aylinin amından çıkardım sikimi ve karımı öne bastırarak Hakanın üzerine yatırdım. Hakan anlamıştı benim de karımın götüne sokmak istediğimi ve hareketsiz durdu karımın amında. Ben de arkadan karımın götüne dayadım. Karım hep itiraz ettiği ‘Tost’ olayına seslenmedi, ben de yüklendim. Bir iki seferde dibini buldum. Biraz bekledim ve Hakana işareti verdim. Başladık aynı anda karımın hem amını hem götünü sikmeye. Hep ‘Tost’ fikrine itiraz eden karım şimdi, “Hadi hızlı sikin!” diye çığlık atıyordu. Çok hızlı sikiyorduk karımı, kaç kere orgazm oldu sayamadım. En sonunuda Hakan amına boşalırken, ben de karımın götüne boşaldım. Ama hayatımda attırdığım en fazla döldü herhalde...

Ben götünden çıkınca, karım kalktı, banyo için alt kata indi, ama yürüyemiyordu. Karım gidince Aylin yanaştı ve siklerimizi sırayla yalamaya başladı, “Ben de istiyorum, beni de öyle sikin!” diyordu. Yaraklarımız yeniden sertleşince ve ayakta ben Aylinin amına soktum, Hakan da götüne soktu ve bu sefer Aylini ‘Tost’ yaptık sikiyorduk. Ama Aylin karımdan daha fazla bağırıyordu, yıkıyordu ortalığı. Hemen yapıştım dudağına, bağırmasına izin vermemek için. Sonra alıştı ve sadece zevkten inlemeleri duyuluyordu. Aylinin de kaç kere orgazm olduğunu bilmiyorum, ama biz fazla dayanamadık ve Aylinin de amına götüne boşaldık.

Sabaha kadar ben Aylinle, karım da Hakanla, değişik değişik pozisyonlarda sikiştik. Sabah bir defa daha grup yaptık, öğleye kadar karıları değişe değişe sikiştik. Ama ne sikiş! Ordan ayrıldıktan sonra bir hafta canımız sikişmek istemedi. Karımla birbirimize söz verdik, beraberken herşey serbest, ayrı hiçbir şey yapmayacağız diye. Aylin ve Hakanla artık haftada bir buluşup sabahlara kadar sikişiyoruz.

Herkese bol sexli günler!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN