Download

Olgun Kadının Verdiği Muhteşem Zevkler

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Seks hikayesi okuyan herkese selamlar. Bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve hergün ilginç seks hikayeleri okuyorum, fakat yazmak bugüne kısmetmiş. İsmim Doğan, Kayseride yaşıyorum, 22 yaşında, atletik vücutlu ve yakışıklı biriyim. Aynı binada oturan, Filiz adında bir komşumuz var. Kadın 37-38 yaslarında, 1.65 boylarında, ama temiz, bakımlı, çok güzel ve mükemmel vücut hatları olan birisi. Her zaman ağzımın suyu akmıştır Filizi gördüğümde. Kadınlarla kızlarla birçok sex deneyimim oldu, fakat ilgimi her zaman orta yaş grubu ve üzerinde olan kadınlar çekmiştir. Filiz evli ve 1 çocuklu. Kocası Hakan abi TIR şöförü. Filizle de kocasıyla da fazla samimiyetimiz yoktu, fakat birbirimizi gördüğümüz zaman komşuluğun verdiği samimiyetle selamlaşırdık. Hepsi okadar.

Bir gün binanın önünde arkadaşlarımın gelip beni almasını beklerken, Filiz marketten geliyordu, selam verdi ve hiç yapmadığı birşeyi yapıp, yanıma geldi, hal hatır sordu, ne yaptığımı, okuduğumu mu, çalıştığımı mı sordu. Ayak üstü konuştuk, ama heycan yapmıştım. Konuşmalarımdan belli olmuş olcak ki sordu, “Neden heycanlandın Doğan?” dedi. Ben de, “Hiç başıma gelmemişti, senin hikmetin Filiz abla!” dedim, güldü. Bende deli cesareti olsa gerek, nasıl yaptığımı halen bilmiyorum, “Numaranı verirmisin Filiz abla?” dedim. Bir an duraksadı, şaşırdı, “Napcaksın numaramı?” dedi. “Hiiç, hal hatır sormaya, bayramda seyranda aramak için falan...” dedim. Tekrar güldü, “Şimdi numaramı verirsem komşular görür, birşey var zannederler. Sen akşam bize gel vereyim, Hakan abin de evde yok, hem bir çay içeriz!” dedi. Ben heycandan ölecek gibiydim, beni evine davet etmişti. Akşam olmasını sabırsızlıkla bekliyordum.

Sonunda akşam oldu. Kapılarının önüne gittiğimde heycandan kalbim yerinden çıkacaktı. Zile bastım Filiz abla kapıyı açtı ve içeriye buyur etti, girdim. “Çay kahve mi içersin, soğuk birşeyler mi?” dedi. “Soğuk olsun, içim yandı!” dedim, güldü. Oturdum, odalarını süzüyordum, içimde de bir heycan, bir korku vardı. Filiz ablanın kıyafetlerine bile dikkat edememitim. Neyse, elinde Cola’larla içeri geldi, siyah dar bir pantolon giymiş, üzerinde de gömlek vardı, ama gömleğin 2 düğmesi açık, harika göğüsleri çatalına kadar görünüyordu. Karşımdaki koltuğa oturdu. Cola’dan birkaç yudum aldım, konuşuyorduk. “Neden numaramı istedin?” dedi. “O an içimden öyle geldi!” dedim. Güldü, “Sen içinden gelen herşeyi yaparmısın?” dedi. “Evet, içimde hiç tutamam, ne istiyorsam, ne düşünüyorsam söylerim!” dedim. “Güzelmiş yaa! Peki şuan ne düşünüyorsun, ne istiyorsun?” dedi.

Olayın nereye gideceği belli olmuştu artık, “Şuan göğüslerine dokunmak istiyorum!” dedim. Hem şaşırdı, hem gülümsedi ve “Gerçekten de açık sözlüymüşsün!” dedi. Oturduğum yerden kalktım ve yanına gittim, tüm cesaretimi toplayıp, elinden Cola bardağını alıp, göğüslerini avuçlayarak dudaklarına yapıştım. Filiz abla da karşılık verdi ve öpüşmeye sevişmeye başladık. Öyle güzel öpüşüyorduk ki, dillerimiz hiç durmuyordu. Abartısız yarım saat seviştik bu şekilde. Sevişirken de birbirimizi soyuyorduk. Sütyen ve külotla kalmıştı Filiz abla, bende sadece boxer vardı. Sonra göğüslerini yalamaya başladım. Ufak dil darbeleriyle göğüs uçlarını yalıyor, ısırıyordum, avuçlarımla da sıkıyordum.

Nefes alış verişi değişmişti Filiz ablanın artık. Dilimle yavaş yavaş göbeğine indim, göbek çukurunu yaladım. Sonra yavaş yavaş öperek amına geldim. Amını yalamadan önce 2-3 dakika öptüm sadece amını. İyice kendinden geçmişti Filiz abla. Sonunda amını yalamaya başladım. Amını dilimle sikiyordum adeta. Parmaklarımla amının dudaklarını ayırıyor, girebildiğince dilimi içine sokuyordum. Filiz abla, “Ben de seninkini yalamak istiyorum!” deyince, 69 pozisyonuna geçtik. Sikimi çok güzel yalıyordu, inanın şuan anlatırken bile dilini sikimin üzerinde hissediyorum. 15 dakikaya yakın böyle yaladık birbirimizinkini. Filiz abla kaç kere orgazm oldu boşaldı bilmiyorum, ama amının kokusu müthişti. Ben de daha fazla dayanamadım ve bütün şiddetimle ağzına boşaldım. Döllerimin tek damlasını bile ziyan etmedi, yuttu. Sonra tekrar deliler gibi öpüştük.

Filiz ablayı çok istediğimden olmalı ki, sikim halen kalkıktı. Filiz abla da farketti bunu ve sikimi kavrayarak, “Sen benden de azgınmışsın, nasıl doyuracam seni ben?” dedi. “Bütün deliklerini siktirerek doyurcaksın! Bundan sonra sen benimsin!” dedim. O da, “Herşeyimle seninim aşkım, istediğin kadar sik beni erkeğim!” diyerek, beni iyice çıldırtıyordu. Tekrar Filiz ablanın amını yaladım, ıslanmıstı yine. Yalvarıyordu sikimi sokmam için. Islatması için sikimi yeniden ağzına verdim. Ağzından çıkarıp sikimi göğüslerine sürtüyor, sikimle sertleşmiş göğüsuçlarına vuruyordum. Sonunda bacaklarını ayırdım, kanepenin ucunda amı bütün güzelliği ile karşımdaydı. Yavaş yavaş amını fırçalamaya başladım. Atımda kıvranıyordu adeta. Hafif hafif inleyerek, “Sik artık erkeğim, içimde istiyorum seni!” diyordu. Ben de daha fazla dayanamıyordum ve sikimi yavaş yavaş amına sokmaya başladım. Hepsi girince, derin bir, “Ooohhhh!” çekti. Kenetlenip, öylece amının içinde bir süre hareketsiz kaldım, sonra ufaktan gidip gelmeye başladım.

Kendinden geçmişti, “Hızlı sik aşkım, parçala amımı, mahvet beni erkeğim!” gibi sözler söylüyordu. O kadar hızlanmıştım ki, her köklememde kasıklarımızın birbirine çarpması odada yankılanıyordu. İkimiz de deliler gibi inliyorduk. Su gibi terlemiştik ve resmen tek vücut olmuştuk. Bir süre o şekilde siktikten sonra, “Pozisyon değiştirelim! dedim ve domalttım. Domalınca ortaya çıkan harika göt deliğini yaladım önce. Çok hoşuna gitmişti. Ama sonra sikimin başını göt deliğine bastırınca istemedi, “Başka zaman aşkım, ordan hiç yaptırmadım, daha hazır değilim!” dedi. Ben de ısrar etmedim ve domalık pozisyonda amından sikmeye devam ettim. Sonunda amına boşaldım ve sikimi çıkartıp ağzına verdim. Öyle güzel yalıyordu ki, hızlı hızlı nefes alarak, hiç aklımdan çıkmıyor.

Filiz ablayla artık çılgın fantaziler yapıyor, her pozisyonda sikişiyoruz. Hatta az önce beni aradı ve götten vereceğini müjdeledi, onun sevinciyle yazıyorum bu hikayeyi. Olgun kadınlara bayılıyorum, evli yada dul farketmiyor, onlar seksin efendileri!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN