Download

Siktirmek İsteyen Sarışın Kız

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Merhaba ben İzmirden Mert. 26 yaşındayım ve yakışıklı sayılabilecek biriyim. Bu olay 1 sene önce yaşandı. Ben ve erkek kardeşim Emre, İzmir Karşıyaka'da bir apartmanda tek başımıza yaşıyoruz. Annem ve babam İstanbuldalar. Ben genellikle geceleri evde olmam, dışarıda eğlenirim arkadaşlarla.

Yine bir gece arkadaşlarla gece vakti saat 23:00 gibi iskelede buluştuk. Benim bir arkadaşım vardır çok çapkındır. O gece yanında 3 tane hatun getirdi. Biz 4 erkek kızlara yavşamayı düşünürken çapkın arkadaşım dediğim Tayfun hatunları bırakıp başka yere gitti. Kızlar bize kaldı :). Kızlar içki almaya gidince, ben hemen arkadaşlara, “Sarışın benimdir, sakın sulanmayın!” dedim. Kızların adları Merve (bu benim bahsettiğim sarışın), Nazlı (bu tam bir esmer bomba), birde Ceren var, o da Kızıl saçlarıyla yakıyordu ortalığı. Benim Merve hiç abartısız 90-60-90 ölçülerindeydi. Nazlı ve Ceren de o civarlardaydı. Zaten Tayfun çürük mal getirmez yanında.

Hepsi yüzüne 1 ton boya sürmüştü. Neyse, içkileri alıp geldiler ve iskeledeki masalardan birine oturduk, başladık sohbete. Saat ilerledikçe konu aldı başını gitti. Kızlar artık konuyu sekse getirince, ben yanımda duran arkadaşa, “Bunlar yarrak istiyor!” diye fısıldadım. O da, “Aynen!” diyerek bastı kahkahayı. Kızlar ne olduğundan habersiz bizi izliyorlardı :). Artık herkesin kafası 1 milyondu. Yanımdaki arkadaşım Kerem hemen aldı Cereni, atladı arabasına bastı gitti. Amacın ne olduğunu anladığımızdan diğer arkadaşımda Nazlıyı aldı, onlarda binip gitti. Biz Merve ile başbaşa kaldık. Aslında benim amacım onunla birkaç gün çıkıp sonra işimi görmekti, ama kızın amacı başka. Neyse, ben de sıkılgan tavırlarından anladım ve direkt aldım kızı, hemen atladım arabaya.

Arabada ben Merveye bakmaktan yola bakamıyordum. Altında ‘Süpermini’ denilen bir etek vardı. Ben o güzel bacaklara bakarken şeritten çıkmışım farkında değilim. Neyse, geldik benim eve, kardeşim de dışarıda olduğu için direk daldık içeri. Ben kapıdan girince ışığı yaktım ki, gecenin karanlığında pek belli olmayan sikim pantolonu yırtıyordu. Ben hiç saklamadım zaten kız istiyor :) Kızı iki elinden tutup yatak odasına götürdüm, dudaklarına yapıştım. O güzel dudakları ısırıyor, ağzının içinde dilimi gezdiriyordum. Deli gibi emiyordu dudağımı. Onu yatağa ittim ve bana bir bakış attı ki, bende film koptu. O an delirdim ve kızı resmen sikmekten öldürmek istedim.

Direk üstüne uzanıp göğüslerini mıncıklayarak yalamaya başladım. Memelerinin ucu semsert oldu. Bugüne kadar kaç kızı yatağa attım hatırlamam, ama bu kadar diri ve dik göğüsleri hiç görmedim. Dilimi göbek deliğinde gezdirirken, o deli gibi inliyordu. Eteğini aşağıya sıyırdım ve külodunu tek hamlede çıkardım. Kasıklarını yalamaya başladım. Amını tıraşlamıştı, süper görünüyordu. Dilimi amının kenarında gezdiriyorum, ama o zorla amını ağzıma itiyordu. Benim kafam yine attı, amının içine dilimi soktum. Deli gibi inliyordu. Direkt onu domalttım, arkadan o muhteşem kalçasını ısırıkladım. Birkaç dakika ısırıkladım onun kalçasını. Sonra ayağı kalktım onu da yatağın ucuna oturttum...

Pantolonumu çıkardı ve benimkini elinin arasına aldı. Gerçi tam olarak alamadı, benim yarrağım biraz iri ve bayağı kalındır, bu yüzden işaret parmağını ve baş parmağını birleştiremedi. Direkt ağzına verdim. Öyle iştahla yalıyordu ki, benimkisi taş gibi oldu. Ağzına boşalmamak için ağzından çıkarıp, onu yatağa sırtüstü yatırıp, bacaklarını omzuna kadar ittirdim ve bacak arasına girip sikimle amına fırçalamaya başladım. Am dudakları süper gözüküyordu. Beni delirten gözlerine birdaha baktım, “Hadi sok, bakire değilim!” deyince, birden gömdüm amına. Sıcacıktı içi. Girip çıktıkça deli gibi inliyordu. Artık memelerini sıkıp, amını çok hızlı pompalıyordum. O sırada telefon çaldı, ben hiç istifimi bozmadan elimi uzatıp telefonu açtım. Arayan Keremdi ve arkadan, “Ahh, ohhh, evet canım!” gibisinden sesler geliyordu. “Nasıl gidiyor abicim?” dedim. Kerem de, “Süper!” deyince, ben Merveye bir hızla gömdüm ve “Ahhhh!” diye anırdı. Kerem telefonda kahkalar attı ve kapadı. Amından çıkarıp kasıklarına boşaldım.

Yanyana uzandık bir süre. Ben bu arada memelerini mıncırıyordum. Benim yarrak yine ayaklanınca, Mervenin o hayran olduğum götünü sikmeyi aklıma koydum. Domalttım ve göt deliğini yalamaya başladım. Merve, “Sok götüme! Sik götümü!” diye inlemeye başlayınca, yarrağımı tükürükledim ve götüne dayadım ve bir hamlede gömdüm. Kız deli gibi bağırdı. Birkaç dakika sonra ise zevkten inlemeye başladı. “Geliyorum!” diyerek bunun götünün içine boşaldım ve sikimi çıkarıp doğru duşa gittim. O da arkamdan geldi ve yıkandık. Sonra Merve giyinip çıktı gitti ve ben de direkt uykuya daldım.

Ertesi gün arkadaşlarla buluştuk. Hepimiz halsizlikten yanıyorduk. Aralarında en az boşalan benmişim meğerse. 2 arkadaşım da kızlara 5 posta boşalmış bütün gece :) Daha sonra Merveyi çok aradım ilişki başlatmak için, ama ulaşamadım, kendisi de beni aramadı birdaha. Meğersem orospunun tek derdi sadece sikilmekmiş!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN