Download

Yaşlı Kocasına Siktirmeyip Altıma Yattı

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Adım Sinan, yaşım 22, aslen Ispartalıyım. Çocukluğum Ispartanın kücük bir köyünde geçti. Uzaktan akrabam olan Hacer teyze ve kocası Mehmet Emin amca, 5 çocuklu bir aileydi. 4 oğlu ve 1 kızları vardı. Oğullarının hepsi de İstanbul Anadolu yakasında sütçülük yapıyorlardı. Hacer teyzem, kocası ve kızı Zeyneple köyde hayvancılık yapıyorlardı. Ben memur olup Antalya’ya atandıktan sonra, Zeynebi başka bir köyden hayvan alıp satan bir adamla evlendirmişler. Adamın yaşı 50’nin üzerinde imiş, Zeynep ise daha 18 yaşında idi. Adamın ailesi Zeynebi istemiyorlarmş, ama adam bizim köye her hayvan almaya geldiğinde, teyzemlere yiyecek içecek getirip, geldikçe Zeyneple yakınlık kurup ilişkye girmişler, teyzemler de istemeyerek de olsa kızı vermek zorunda kalmışlar. Adam baya varlıklı da olduğundan nikah yapıp, sade bir törenle evlenip gitmişler...

Aradan geçen zamanla adam iflas etmiş, adamın ailesi de Zeynebi zaten istemediği için bunlara yardımcı olmamışlar. Bunlar çaresiz kalıp, (teyzelerinin ortanca oğlu olan Kerem köye ev yaptırmıştı), oraya gelip oturmuşlar. Adamın bizim köyden bile herkese borcu var, hatta babama bile borcu var, hemde yüklü miktarda. Hayvan aldığı herkese borcu var açıkcası. Zeynepten de yaşça oldukça büyük olan adamın başka geliri de yok, üstelik hiç çalışmıyormuş, artık boşanma derecesine kadar gelmişler. Ama ortada 1 çocuk olduğu için Zeynep boşanmaya korkuyormuş. Zeynebin ailesi de zaten boşanma taraftarı değilmiş, “Bunu sen istedin!” diyorlarmış. Zeynep de çaresiz kalıp evden kaçmış ve Antalyanın Aksu ilçesinde seracılık yapan halasının kızının yanına gelmiş...

Bundan 1 hafta önce telefonuma, “Ben Zeynep, Sinan ben Antalyadayım moralim çok bozuk, buluşup konuşabilirmiyiz?” diye bir msj geldi. OK! deyip, pazar güne kararlaştırdk. Pazar günü arabama binip Aksu kavşağına geldiğimde, “Ben geldim!” diye msj attım. “OK! Bekle!” diye cevap yazdı. Yaklaşık yarım saat sonra geldi. Ben arabadan inmeden, içeriden ön kapıyı açıp, “Buyur!” dedim. Zeynebi 4 yıldır görmüyordum. İkimiz de aynı yaştaydık, ilk okulu da beraber okumuştuk. O zamanlar birbirimize aşıktık. Neyse, şimdi geldiğinde Zeynebi görünce çok şaşırmıştm, Zeynep çok güzelleşmişti. 90-60-90 ölçüler, 1.70 boyunda ve çok güzeldi. Elimi sıkıp tokalaştıktan sonra, “Uzaklaşalım hemen, görebilirler!” dedi. Haklıydı, küçük yer olduğu için yabancı araba göze batardı. Gaza bastım ve çevre yolundan Konyaaltı plajlarına doğru sürdüm arabayı...

Yolda bir büfeye uğrayıp kola falan alacaktım ki, “Bira alalım!” dedi. Ben içmediğimi söyleyip, ona iki tane Efes Extra aldım. Kendime de Redbull ve Su alıp arabaya geri döndük. Konyaaltına vardığımda sahile sıfır yanaştırdım arabayı. Arabesk müzik açmamı isedi, oldukça dertliydi anlaşılan. Başladı anlatmaya. Açıkcası ben onu sikmekten başka birşey düşünmediğim için, ne dediğini bile anlamıyordum, boş boş dinliyordum sadece. “Dertlerimle seni sıktım... Eee senden ne haber?” dedi. Ben de, “Gördügün gibi...” falan dedim. Zeynebin kocasına olan sevgisi bitmiş gibiydi. Vakit baya geçmişti, açıkcası ben de onun dertlerini dinlemekten sıkılmıştım, “Gidelim!” dedim. Zeynep iki birayla sarhoş olmşutu, alkolün verdiği cesaretle olsa gerek, birden dudaklarıma yapıştı, çok yakışıklı olduğumu söylüyordu...

Hava yağışlı da olduğu için sahil bomboştu. Artık bende film kopmuştu. Arabam minibüs tarzındadır, koltuğu yatırıp arka koltuğa geçtim, onu da kollarından tutup asıldım, arka koltuğa çektim. Hiç konuşmuyordu. Zeynep kapalı bir kadındı, başındaki eşarbını çıkarttım, saçlarını okşayıp tekrar dudaklarına yumuldum. Adeta vakumluyordum. Zeynepte çok istekliydi, dudaklarımdan boynuma öpüyor, adeta yalıyordu. Kulaklarını emdikçe inlemeye başladı. Geç kaldığını söyleyip, elleriyle yüzümü tutup, “Sik beni!” dedi. Kafamı sallayarak, “Tamam!” dedim ve Zeynebi soymaya başladım. O da beni soyuyordu. Bu arada da yiyişiyorduk. Resmen ikimiz de çırılçıplak kaldığımızda Zeynep tam bir afetti. O hemen içine gireceğimi düşünürken ben bacaklarnı omzuma alıp, bembeyaz amına yumuldum. Amının kıllarını traş etmiş tertemiz yapmıştı. Amının temizliğine övgüler yağdırınca, “Senin için yaptım Sinan’ım, yalamanı beklemiyordum ama, sen tam bir bitirimsin, ilk defa amım yalanıyor, yala erkeğim, kocam denan moruk hak etmiyordu, sen yala kocacığım, sen benim kocamsın artık, sadece sen sik, yala!” diye, bana ara gazı veriyordu...

Zeynebin amını yarım saatten fazla yaladım, içini dışını vakumladım, dere gibi boşalıyor, su akıyordu resmen. İlk defa böyle zevk almıştım. Bilenleriniz bilir Antalyada lise kızları sikişmekten başka birşey bilmez, ama ben onlardan bile böyle zevk almamıştım. Belki de 10 dan fazla bakire amcık yalamışımdır, ama Zeynep gibisini görmedim. Zeyep saçlarımdan asılıp beni kendine çekerek sikimi tutup sıvazlamaya başladı. “Hiç yalamadım, ama bu siki yalamak yutmak istiyorum, kendimden yaşlı moruğa varıp gençliğimi heba ettim, sevişmeyi sende gördüm ben bugün, bu zevki sen tattırdın ilk defa, yalanarak 3 defa boşaldım, sıra bende, şimdi ben seni rahatlatcağım!” diyerek sikimi yalamaya başladı. Hepsini alamıyordu, söylemesi ayıp olmasın benim yarak oldukça uuzun ve kalındır. Eliyle dibiden tutup resmen dondurma yalar gbi yalıyordu. Daha fazla dayanamadım ve ağzına boşaldım. Gülerek, “Çocukların!” diye, ağzından taşan döllerimi parmaklarıyla ağzına götürüp hepsini yuttu.

Sonra bana, “Sen uzan aşkım!” deyip üstüme çıktı ata biner gibi, sikimi tutup amına soktu. Resmen çığlık atarak köküne kadar alıp, “Aşkım bu nebiçim yarak, karın olacak kıza acıyorum valla!” diyordu. Önce yavaş yavaş, sonra hızlanarak üstümde zıplamaya başladı. Yarım saat sikiştikten sonra, “Boşal, fışkırt artık!” diye yalvarmaya başladı. Boşalmak bilmiyordum. Zeynep, “Yoruldum ben an artık!” diyerek üstüme yığıldı. Ben de sikimi amından çıkartarak, onu altıma aldım. Amına sokmayı düşünürken birden aklıma götü geldi. Ters çevirip, belini ve omuzlarını yalamaya başladım. Derken poposuna indim, iki elimle göt yanaklarını ayırıp göt deligine dilimi sokmaya başladım. “Aklından geçeni unut! Dayanamam!” dedi. “Kendini rahat bırak aşkım!” dedim. “Tamam, ben de istiyorum, sana her yerimi siktirmrk istiyorum, seni kaybetmekten korkuyorum çünkü, ama hiç yapmadım, acır, sikin çok büyük, dayanamam aşkım!” dedi. “O zaman bana bırak!” dedim...

Sikimi iyice tükürükleyip, amından akan suları parmağımla alıp göt deliğine yedirdim. Sikimin kafasını göt deliğine sürttükce inleyerek yeniden boşaldı ve “Aşkım birtanem, sik, acısa da sik, istiyorum, o sikini götüme sok, kökle hadi aşkım, kocacığım, birtanem!” diye inliyordu. Birden sokunca irkildi. Sokturmayacak vaz geçecek derken, “Ben ne acılara katlandım, bu zevk dolu acı mı korkutacak beni? Sok aşkım, kökle!” diye inliyordu. Yavaş yavaş tamamını soktum götüne. Artık zevk alıyor, zevkten inliyor, “Birtanem yıllardır seni arzuluyordum, şimdi içimdesin, hiç çıkarma, doya doya sik, beni de doyur o yarağına aşkım!” diyordu. Zeynebin götünü 20 dakika durmadan siktikten sonra, götünün içine resmen hortum gibi boşalttım...

İçinde biraz durduktan sonra yavaş yavaş çıkartıp ağzına verdim. Önce sütyeni ile sikimi sildikten sonra yalamaya başladı. Gülüşerek sohbet halinde sikimi yalıyordu ki, telefonu çaldı. Halasının kızı Gülsüm arıyordu. Nerde kaldığını soruyor, çabuk gelmesini söylüyordu. Zeynep sikimi yalayarak ona cevap veriyordu. Halasının kızı da, “Kız senin ağzında ne var, ne yiyorsun?” dediğinde, “Dondurma aldım, onu yalıyorum!” dedi gülerek. “Kız hasta olursun, bu havada ne dondurması?” dedi. Zeynep te, “Bu dondurma beni çok rahatlattı, icimdeki ateşi aldı! Tamam, birazdan geliyorum!” diye kapattı. Sikime öpücükler kondurarak, “Bugünlük bu kadar, ama artık o moruğa bir daha bu amı siktirmem, sikicim sensin, hergün sikeceksin!” diyerek doğrulup, giyinmeye başladı. Ben de giyindikten sonra, onu Aksuya geri bıraktım ve Antalyaya döndüm...

Eve varınca hemen banyoya girdim duşumu aldım. Banyodan çıktığımda telefonuma baktım, Zetnepten mesaj gelmişti. Birdaha buluşacağımız günü soruyor ve birdahaki sefere bana bir sürpriz yapacağını yazıyordu. Bu sürprizinin ne olduğunu sorduğumda, “Söylersem sürpriz olur mu?” diye bir mesaj attı. Merak ediyorum, bakalım sürprizi neymiş...

Şimdilik hoşçakalın, herkese bol sikişmeler!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN