Download

Mağazanın Bayan Müdürünü Depoda Siktim

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Ben Can. Yaşanmış bir anımı paylaşmak istedim. Bir mağazaya sayım için görevli olarak gitmiştim. Sayımı gece yapacağımızdan altıma eşofman, üstüme de bir tişört giydim. Mağaza müdüresi mini etekli, beyaz gömlekli, şık, dolgun göğüslü ve koca götlü afet bir bayandı, ama çok agresif tavırları vardı. Sayıma 10 arkadaş katılacaktık, ama mağaza kapandıktan sonra başlayacaktık. Yani 2 saatimiz vardı. Mağaza müdüresine, “Bu arada depolarının sayımını yapalım, zaman kazanalım!” dedim. O da, stokta çok mallarının olmadığını, ama deponun karışıklığından dolayı çok dar olduğunu, ancak iki kişinin çalışabileceğini ve güvenlik açısından sayımın başında kendisinin de bulunması gerektiğini söyledi. Ben de, “O zaman ikimiz sayalım!” diyerek depoya yöneldim. Peşimden geldi, ama uflaya puflaya. Sayımları sevmediğini falan söylüyordu.

Göt kadar depoya girince, “Ben de sayımları sevmiyorum, ama ekmek parası, ne yapalım!” dedim. “Evlisin ve ev geçindiriyorsun canım, dimi?” diye sordu. “Evet canım!” diye takıldım. Her kelimesinin sonuna ‘Canım’ ekleyerek konuşuyordu ve ben buna güldüm. Gülmemin sebebinin de adımın ‘Can’ olduğunu söyleyerek açıkladım, ama o daha bir hevesli ‘Canım’ demeye, espiri yapmaya başladı. Onun adı da ‘Gül Afet’ imiş. “Tahmin etmeliydim ‘Afet’ adını!” diye takıldım.

Sayım yaparken karıştırıyor, arada bir, “Hay kafama sokayım, hay beynime sokayım!” gibi argo laflar ediyordu. O agresif kadın gitmişti. “Sayım yapmanın yararları, bak stresin gitti!” dedim. “Agresifliğimin sebebi özel!” deyince, ben herhalde aybaşısı var diye düşündüm ve “Pardon!” dedim ve ekledim, “Böyle daha sempatiksiniz, ilk geldiğimde, ne aksi biri diyordum sizin için!” dedim. Eğildikçe göğüsler, bacaklar fora oluyor, arkasını döndüğünde resmen götünün çatalı, kırmızı külodu görünüyordu. Benim yarrak kalkmaya başladı tabi. Ve sıcak olan depodan hava-su almak için kapıya yöneldim. İki kişi yan yana değmeden geçmek imkansızdı, depoda raflar alanı daraltmıştı. Yol vermek için doğrulup kenara çekildi, ama arkadan kalçalarına sürtünerek ve özür dileyerek anca geçebildim. Kısa süre de olsa, kalkmış yarrağımı götünde hissetmişti. “Özür dileme canım, imkanlar bu kadar, burdan çıkana kadar daha çoook sürtüneceğiz!” dedi. İkimiz de güldük.

Döndüğümde kapı kilitliydi, ben zorlayınca, açtı, “Gel!” dedi ve tekrar kilitledi. Üzerindeki gömleği çıkarmış, beyaz bir askılı ile duruyordu. “Mağazadakiler böyle görmesin, çok sıcak, ne yapalım, istersen sen de çıkar!” dedi. Ben üzerimdeki tişörtü çıkarınca, üst kısmım çıplak kaldı tabii. Vücudumu inceliyordu. “Ya bunlar kas mı? Dokunabilirmiyim?” diye sorup, karnıma elini sürdü. Okşuyordu adeta. “Yeter bak hoş olmaya başladım!” diyerek kalkan sikimi düzelttim. Bu sefer o müsaade isteyip sürtünerek geçti. Tam sikim götünü ortalamışken durdu, güya mal sayıyordu. Yan raftaki ürünlere uzanmaya çalıştı, ama ayağı raftan kayınca düşmek üzere iken yakaladım. Kollarımın arasındaydı. “Ne kadarda güçlüsün, he!” diyerek yere inmeye çalıştı. Dokunmadığım yeri kalmadı tabi. Resmen arkadan dayamış vaziyette, halen kolundan tutuyordum. Elindekileri yere bırakmak için eğilince, külotunun olmadığını gördüm. Ben bir ara dışarı gittiğimde külotunu çıkarmış olmalıydı. Belinden tutup, istekli bir şekilde dayamaya başladım.

Kocası ile ayrılmak üzere olduğunu, 6 aydır görüşmediklerini ve o yüzden biraz dengesiz olduğunu söyledi ve “Seninki de hemen kalktı! Beni beğendin yani?” diye sordu. “Beğenmek ne kelime, bayıldım!” dedim. “Eee güzel biriyim, işim de güzel, ama herif yok!” dedi. Artık dayanamıyordum o vaziyette arkasından sikimi çıkarıp amına dayadım. Bana yardımcı oluyor, eliyle amına yerleştiriyordu. Hiç konuşmadan 20 dakika siktim ayakta. Kendisi 2 kez orgazm olmuş ve “Artık boşal!” diye yalvarıyordu...

Çevirip dudaklarını, boynunu, boğazını, göğüslerini yaladım, ulaşabildiğim her yerini öpüyordum. “Çök!” dedim ve bir anda göğüslerinin arasına boşaldım. Sikimin ucunu yalıyor, kalan spermlerimi yutuyordu. Üstündekini oradan başka birşeyle değiştirdi. Rafa sakladığı külodunu giymeden de amını götünü bir güzel yaladım. “Çok güzeldi canım, ama bunu saymam! Sayımdan sonra gitme, seninle mağazada kalalım, şöyle doya doya sikişelim!” dedi. “Tamam!” dedim.

Sayımdan sonra mağazada sabaha kadar her pozisyonda müdüreyi siktim. Halen bazı geceler mağazada buluşmaya devam ediyoruz. Kocasından ayrıldı, bazen evinde sikiyorum artık. Bu aralar hiç agresif değil yani :))

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN