Download

Mahalle Kasabı Götüme Dayadı

Gönderen admin 30 Mayıs 2012 Çarşamba



Slm, ben Gülseren, 33 yaşında, 1.65 boyunda, 58 kilo, esmer, dolgun göğüslü bir hatunum. Öğretmenim. Bu yaşımda başımdan 2 evlilik geçti, bu yüzden 4 yıldır ciddi ilişkilere girmiyorum. Önceleri cinsel ihtiyaçlarımı gidermek için Jigolo bulmuştum, ama fazla para istiyor, malum öğretmen maaşı yetmiyor bu işlere :) Ben de çareyi mahalle kasabımızda buldum, hem param gitmiyor, hem adam çok iyi sikiyor, üstüne bir de bana hediyeler getiriyor. Ee, bundan iyisi Şam’da kayısı tabi :)

En başa dönüp, mahalle kasabıyla nasıl başladığını anlatayım. Birgün okul çıkışı yorgun argın alışveriş yapıp, elimde poşetlerle en son kıyma almaya kasaba gittim. Bizim kasap 40’lı yaşlarda, boylu poslu, pehlivan gibi iri, esmer bir adam. Hep pantolonunun önünü zorlayan koca siki dikkatimi çekmiştir. Bakışı bile insanı korkudan titretecek güçlü ve seksi biri, anlayacağınız tam bir anadolu erkeği :) Neyse kasabın çırağı ortada yoktu, biz de bizim kasapla havadan sudan sohbet ettik kıymamı hazırlarken. Sonra birden bana, “Yalnızlık zor değil mi?” dedi. Ben de öyle bir iç çektim ki (erkeksizlikten kuduruyordum), kasap bana şöyle bir baktı, bıyık altı güldü. Sonra bana, “Az bekle Gülseren hanım, dükkanı kapatacağım, poşetleri evine kadar ben bırakayım, sen yorulma!” dedi. “Tamam!” dedim. Sonra bizim eve kadar sohbet ederek yürüdük...

Ben evin kapısını açmak için eğildiğimde, baktım bizim kasap bana arkadan hafif hafif dokunduruyor sikini. O an anladım ki herif niyeti bozmuş. Kaçırırmıyım bu fırsatı, eve buyur ettim, “Bir meyve suyu ikram edeyim, yorulmuşsunuzdur!” dedim. İkiletmeden girdi içeri. Ben de üstümdekileri değiştirmeye gittim, kısa şortla askılı buluz giydim, kasaba da meyve suyu koydum, götürdüm, adamın yanına oturdum. Kasap, “Gülseren hanım, lafı uzatmaya gerek yok, seni öteden beri beğeniyorum, iste köpeğin olayım, benim metresim ol!” dedi. Ben de şartlarımı anlattım, sürekli bir işiki istemediğimi, sadece beni sikecek erkek aradığımı söyledim. “Tamam!” dedi, dudağıma yapıştı. Hemen pantolonunu çıkarmaya yeltendi, ben de, “Ağır ol, zevkini çıkaralım!” dedim. Eğilip fermuarını açtım, sikini çıkardım. Siki o kadar büyüktü ki, anlatmaya kelimeler yetmez!

Önce korktum, bu nasıl içime girecek diye, sonra ufak ufak öpmeye başladım sikini. Sonra yavaş yavaş ağzımın içine aldım, anca 4te 3ü girdi. Güzelce yaladım emdim, sonra taşaklarını ağzıma alıp somurdum bıraktım ve onu soymaya başladım. Onu soyduktan sonra ben de soyunup, taşaklarından yalayarak göbeğine, ordan kıllı göğsüne geçtim ve sikine yavaşça oturdum. Hepsini almak zor oldu, ama almıştım. Adam da beni hoplatmaya başladı. Kocaman siki amıma girip çıkarken canımı çıkarıyordu, ayrıca meme uçlarımı koparırcasına sıkıyor, dudaklarımı yalıyordu. Sonra dudaklarımı tatlı tatlı dişlemeye başladı. Beni bir süre bu şekilde siktikten ve orgazm ettikten sonra, altına aldı ve sikmeye devam etti. Sonra, “Boşalacam!” diyerek sikini amımdan çıkardı ve sıcak döllerini göbeğime boşalttı. Üstümden kalkıp, döllerini göbeğime sıvadı...

Siki inmemişti daha. Beni kaldırdı, “Hiç götten verdin mi?” dedi. “Ohoo hemde çok! İlk kocam hep götümü sikerdi!” dedim. O da döndürdü beni köpek pozisyonuna getirip, koca sikini götüme sürtmeye başladı. Ben dayanamayıp, “Sok götüme pezevenk!” deyince, tek seferde kökledi götüme. Ne kökleme, mahvetti, dağıttı beni. Ben de buna, “Yavaş lan ibne, ne sik varmış sende!” dedim, gaza geldi, 20 dakika çok sert bir şekilde götümü sikti ve götüme boşaldı. İçim bir hoş oldu. Sonra düz çevirdi, bir eliyle boğazımı tutup, diğer eliyle 2 tokat çekti, “Kime ibne diyorsun lan amına koduğumun orospusu!” diyerek, elimi kolumu tutup çok sert bir şekilde amımı yalamaya başladı. Amımı yaladıktan sonra da bacaklarımı ısırıyordu. Bu beni inanılmaz azdırdı, “Sok birkez daha amıma sevgilim!” dedim. Kökledi hemen. Tabi ben hazdan uçuyordum...

Sonra 2’şer kere daha boşalarak banyoya gittik, birbirimizi güzelce yıkadık. 3 gün sonraya sözleştik, gitti. Artık düzenli olarak kendimi kasaba siktiriyorum. Adam bana geçen gelirken hediye altın kolye almış getirmiş, üzerimde sadece kolye ile kucak dansı yaptım erkeğime. Bu aralar o kadar mutluyum ki anlatamam! :)

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN