Download

Yurtta 2 Kızla Eş Değiştirmeli Sikiş

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Merhaba ben Berk, 18 yaşında, sarışın, yeşil gözlü bir erkeğim. Okulun yurdunda esmer ve uzun boylu, Burak adlı bir arkadaşımla aynı odada kalıyoruz. Bir alt dönemimizden, Hande ve Tuba adlı iki tane taş gibi hatun var ve biz bunlara hastayız. Her akşam bunlarla sikişme fantazisi kurar, öyle uyurduk. Hatta Burak, belki birşeyler olur diye Handenin hentbol antremanına gitmeye başlamıştı. Ben de Tubaya yakınlaşmaya çalışıyor, yanına gidiyor, birşeyler ısmarlıyordum. Handeyle Tuba da, Burakla ben gibi çok iyi arkadaştır.

Birgün yine kantinde Tubayla konuşurken konu sexe geldi. Daha önce hiç öpüşüp öpüşmediğini sordum. Öpüşmediğini, ama nasıl birşey olduğunu çok merak ettiğini söyledi. Bir süre havadan sudan konuştuktan sonra Handeyle ikisini akşam okey oynamak bahanesiyle bizim odaya davet ettim. Ama amacım belliydi tabii. Teklifimi kabul etmişti ve onun da istediğini anlamıştım artık. Akşam odaya geldiğimde Burağın da Handeyle epey yakınlaşmış olduğunu öğrendim. Haberi ona da verdiğimde deli olmuştu, hemen gitti yurdun temizliğine bakan hademeden (yurtta içki yasak olduğu için karaborsa fiyatına) bir şişe Vodka aldı geldi. Operasyon için tüm hazırlıklar tamamdı.

Birkaç saat sabırsızlıkla bekledik. Gece 01:30 gibi nöbetçi öğretmen uyuduktan sonra Handeyle Tubayı pencereden içeri aldık. Odamız birinci katta olduğundan dolayı bu çok zor olmamıştı. Bir süre konuştuktan sonra Vodkalarımızı yudumlayarak okey oynamaya başladık. Handeyle Tuba ortak, Burakla da ben ortaktım. Taşlar dizildikten sonra ben, “Ama böyle boşboş oynanmaz ki!” dedim. Kızlar da, yarın merkezde bir dönercide öğle yemeğine oynamayı teklif ettiler. Burak, “Ben o kadar küçük birşey için oynamam! Eğer biz kazanırsak sizlerle öpüşelim, siz kazanırsanız da Berkle ben öpüşürüm!” dedi. Kızlar önce bir şaşırdılar, ama sonra gülümsediklerinde, ben bu iş oldu dedim. Ama Burağın aldığı risk çok büyüktü, kaybedersek erkek erkeğe nasıl öpüşecektik? Sonra boxerının içinden çıkardığı taşları görünce hile yapmak istediğini anladım.

Oyunu Burağın hilesi sayesinde kazanmıştık. Tubanın yanına gidip, “Şimdi borcunu ödeme vakti!” dedim. O benden daha istekli olacak ki, ateş gibi dudaklarını dudaklarıma dayadı. Dillerimiz adeta dans ediyor, birbiri etrafında dönüyordu. Hayatımın en zevkli öpüşmesini yaşadığımı düşünürken, Burağın da yanda Handeyi kucağına almış, şapır şupur götürdüğünü gördüm. Daha çok tahrik olmuştum, elimi Tubanın göğüslerine atıyordum ki, elimi tutup, “Daha bunu kazanmadın, hadi bir parti daha oynayalım!” dedi. Bu sefer neyine oynayacağımızı ben seçecektim. Ortaklarımızı değiştirmeyi teklif ettim, artık benim ortağım Tuba, Burağın ortağı da Handeydi. Kaybeden çift, kazananın önünde sevişecekti. Kızlar bunu da kabul edince, onların da bizden aşağı kalır yanı olmadığını anladım.

Neyse oynamaya başladık. Tabi herkes kaybetmek için oynuyordu. Sonunda Burakla Hande kaybetti. İçimden ‘Şansımı sikeyim!’ diye küfür ettim. Hande yavaş yavaş soyunmaya başladı. Burak sikini açıp Handenin yüzüne doğrulttu. Hande iştahla yalıyordu. Ben bile baştan çıkmıştım. Birkaç dakika sonra önümüzde çatur çutur sikişiyorlardı. Dayanamdaım ben de Tubanın dudaklarına yapıştım. Bu kez elimi o koca memelerine attığımda itiraz etmedi. Elim yavaş yavaş aşağı doğru iniyordu. Göbek deliğinden yeni traşlanmış amına kadar indim. Amı sırılsıklam olmuştu. Bu sırada Burak ve Handeden inleme sesleri gelmeye başlamıştı. Parmaklarımı birden amına geçirdiğimde Tuba acıyla karışık bir zevk çığlığı attı. Hemen Tubayı kaldırdım ve soymaya başladım. Yüzü Handeye bakacak şekilde yatırdım ve amının dudaklarını ayırıp, sikimin başını amının deliğinin ağzına yerleştirdim. Tanrım, nasıl bir zevkti o öyle! Fırın gibi yanıyordu!

Yavaş yavaş (ve zorlanarak!) sikimi amına sokmaya başladım. Sikimin başı girdikten sonra, birden köklememle birlikte amından kanların akması bir oldu. Kızcağız bakire olduğunu söylemeye bile fırsat bulamamıştı. Ben amına pompalamaya başladığımda, Tuba gözlerini kapamış inliyordu. Az sonra odada kızların inleme sesleri birbirine karışmıştı.

O gece sabah saat dörde kadar ben Tubayı, Burak da Handeyi sikti. Hayatımın en güzel gecesiydi. Ve şimdi her fırsatta sikişiyoruz!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN