Download

Banyoda Yalvartarak Sikiştim

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Merhaba, ben Bihter, 22 yaşındayım, 1.65 boyunda, 53 kiloyum, kumralım, tam tamına 90-60-95 ölçülerim var, kalçalarım biraz çıkıktır ve çok dikkat çeker. Nerde hangi ortama girersem gireyim, tam bir ‘Femme Fatale’ olduğum için hemen dikkat çekerim. Tabii ki zekamla da!

Özel bir üniversitede son sınıfta okuduğumdan dolayı staj yeri bulmam gerekiyordu. Birkaç holdinge CV’mi yollamıştım. Ülkenin en büyük holdinglerinden biri beni görüşmeye çağırdı ve kabul edildim. Bir hafta sonra işe basladığımda, ilk beni tüm çalışanlarla ve yöneticilerle tanıştırdılar. Bölümüm gereği yöneticilerin katında olacaktım. Orda da en çok hoşlandığım erkek tipinden bir sürü vardı (olgun, 35-50 yaş arası, bakımlı erkekler). Her neyse, beni o gün holdingin CEO’su Aksel beyle de tanıştırdılar. İlk görüşte etkilenmiştim ondan, resmen ağzımın suları akmıştı, ama tabii belli etmedim. Sadece elini sertçe sıktım. Ama anlamıştım, o da bana şaşırarak bakmıştı, bendeki özgüvene.

Günler geçtikce Aksel beyle daha da yakınlaşıyorduk. Öğle yemeklerine bile asistanı, o ve ben çıkıyorduk artık. Ama birkaç gün sonra asistanını hep başka işlere yollayıp, benle yalnız kalmaya çalışıyordu. Aksel harika bir erkekti, 1.90 boylarında, vücudu fit, biraz da göbeği var ki, ben bayılırım erkekte öyle göbeğe. Kumral esmer karışımı, çok yakışıklıydı. Ve hep İtalyanvari tarzı giyindiği için çok şıktı. Öyle giyindiği için hep dar kıyafetler giyerdi, ben de önünde kabaran kocaman sikini hep merak ederdim. Tabiiki ben de çok şık giyinir, tıpkı bir işkadını gibi kendime özen gösterirdim.

Birgün yemek yerken durdu, bana baktı ve direk, “Seninle yalnız kalmak istiyorum!” dedi. Ben tek kelime etmeden, “Hadi gidelim!” dedim. İkimiz de birbirimizi çok istiyorduk, bunu biliyorduk, ama hiç kelime etmiyorduk. Kalktığımız gibi mesai saatleri içinde de olsa, İstanbulun en lüks otellerinden birine gittik. Odaya girer girmez kollarımdan tuttu ve “Sana bakmak istiyorum!” dedi ve gözlerime doyasıya baktı. Sonra ilk öpücüğünü gıdıma kondurdu. Ben dayanamadım, onu duvara yapıştırıdım ve dudaklarını vakumlamaya başladım. Ben iyiydim, ama o da ağzımı diliyle harika yalayıp öpüyordu!

Bir çırpıda birbirimizi soyduk. İçimde olan buz mavisi dantelli iç çamaşırını görünce resmen hayvan gibi hırladı ve ağzıyla önce tangamı çıkardı. Südyenimi çıkarmadan arkama geçti ve eğilerek, sırtımdan başlayıp belimi, baldırlarımı yalamaya başladı. Ben artık iyice sulanmıştım, istiyordum. Gittikçe nefesim hızlanıyordu. Bir bacağımı tutup kaldırdı ve arka deliğimi yalamaya başladı. Dayanamadım ona döndüm, onu yatırdım ve üstüne çıkarak sikini boxerından çıkarıp yalamaya başladım. En az 19-20 cm vardı! Ağzıma sığmadığı gibi, elime de sığmıyordu. Ama bu ikimizi de daha da çileden çıkarmıştı, ikimiz de muhteşemdik. Karşımızda kocaman dev bir aynadan beni izliyordu. Daha sonra inleyerek ağzıma boşaldı. Hepsini yuttum. Ama yinede siki inmedi.

Südyenimi çıkarıp, memelerimi, göbeğimi, kasıklarımı yalamaya başlayınca altında iyice kıvranmaya başladım. İşini çok iyi biliyordu. Amımı iyice yalayıp ıslatıp, sikiyle amıma fırça çekmeye başladı. Artık gözünün içine bakıyordum, soksun diye. Ve sokmaya başladı yavaşca. O an harikaydı. Bir iki zorlamadan sonra hepsini içime aldığımdan amım zonkluyordu. İçimde kaldı bir süre ve git gel yapmaya başladı. Harikaydi. Bir iki dakikada ikimiz de sarsılarak ve ben hayvan gibi inleyerek boşaldım. O da içime akıttı milyonlarca doğmayacak çocuklarını, çünkü ben hep hap kullanırdım.

Daha sonra birlikte duşa girdik. Orda onu, bulduğum bornozun kemeriyle duş başlığına bağladım ve en az yarım saat suyun altında onu yaladım. Ama her yerini yaladım, arkasını bile! Hiçbir şey yapamıyordu. Önümde siki dimdik, yalvaran gözlerle, “Götünü bana yanaştır, sikimi sok!” diyordu. Tabiiki yapmadım :) Onu orda bir saat bıraktım. O bir saat içinde karşısında kendimi parmaklayıp, birkaç kere boşaldım. İyice çıldırmış, artık yalvarıyordu. Ben de dayanamadım artık, önüne geçtim, arkamı dayayıp aikimi amıma aldım ve bir iki kere girip çıkmamla, hayvan gibi inleyip boşaldı amıma. Resmen kuyu gibiydi, spermleri aktıkça akıyordu bacaklarımdan...

Beraber yıkanıp giyinip çıktığımızda bana, “Beni hayatta ilk yalvartan kadın sen oldun, son olmanı istiyorum!” deyip, bana oracıkta evlenme teklifi etti. Ve şuan da evliyiz, birde kızımız var. Kocam benden 22 yaş büyük, ama muhteşem bir seks hayatımız var. Bu anlattığım olay bizim ilk sikişmemizdi ve bundan 5 sene önceydi. Ama halen aynı heycanla sevişiyoruz sikişiyoruz. Bu muhteşem birşey!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN