Download

Kocamın Kumar Borcunu Ödüyorum

Gönderen admin 28 Mayıs 2012 Pazartesi



Selam arkadaşlar, adım Hale, 43 yaşındayım ve evliyim. Ispartada yaşıyorum. Kocamın kumar borcunu nasıl ödediğimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben balıik etli, esmer, yaşıma rağmen etrafımdaki erkeklerin ilgisini çeken bir bayanım. Çok mutlu bir evliliğimiz vardı, taki kocamın kumar nedeniyle batması ve senet imzalaması sebebiyle borçlarımızı ödeyememize kadar. Kocam son zamanlarda hep sıkıntılı ve farklı bir adam olmaya başlamıştı, sürekli sinirli, bağıran ve kaba bir adam oldu. Çok üzülüyordum ve mutsuzdum.

Birgün kocam evde yokken, 2 adam geldi ve kocamı sordular. Ben kocamın evde olmadığını söyleyince, bir adres bırakıp, “Mutlaka bize uğrasın!” dediler gittiler. Akşam kocama olanları anlattım, kocam da, “Tamam ben hallederim!” dedi ve yattı. Aradan 2 hafta gecmişti ki, adamlar yine geldiler, “Bakın hanımefendi, kocanıza söyleyin gelsin, yoksa kötü olacak!” dediler. Ben de meraktan sordum, “Sorun ne?” diye, fakat söylemediler. Akşama kocama tekrar söyledim ve hergün sormaya başladım. 3 gün gecmişti fakat kocam bana elle tutulur bir cevap veremiyordu. Ben de sabah erkenden hazırlandım giyindim ve çıkıp adamların adresine gitmeye karar verdim.

Öğlene doğru adrese ulaştım. Kapıda 2 adam vardı. Onlara, buraya geldiğimden kocamın haberi olmadığını, sadece konuyu öğrenip gideceğimi söyledim. Beni patronlarına götürdüler. Patronları Alper bey ve ortağı Ersin bey beni kabul ettiler ve konuyu bana anlattılar. Kocamın 50.000 TL borcu olduğunu ve senet imzaladığını, senetlerin zamanı gelmiş olmasına rağmen halen ödemediğini, ödemezse istenmeyen olayların olacağını falan anlattılar. Gerçekten ikisi de çok nazik ve kibar adamlardı. Ben birşeyler yapıp kocamın borcunu ödemek istediğimi söyledim. Adamlar, “Hanımefendi bizi yanlış anladınız, biz kimsein namusuna göz dikmeyiz!” dediler. Ben de, “Asıl siz beni yanlış anladınız, ben bunu kastetmemiştim! Belki bana göre bir işiniz falan vardır, çalışır öderim diye düşünmüştüm!” dedim.

Ortada gerçekten bir yanlış anlaşılma olmuştu ve birbirimizden özür diledik. Ama o andan itibaren adamların hareketleri değişmeye başladı. Alper birden edepsizce, “Ersin lan bir laf vardır Ispartalılar için, bilirsin ya! Isparta Burdur!” dedi. Ve gülüşmeye başladılar. Ben anlamıştım, güya (Isparta Burdur, amı götü boldur!) demek istedi. Adamların tiplerinden belliydi, abaza ve sikici tiplerdi. Ben tam kalkmaya hazırlanırken, Alper bana, “Hale hanım, borcunuzun taksitlerini ödemek isterseniz yardımcı olalım!” dedi. Ben de sevindim, “Nasıl olacak? Ne iş yapacağım?” dedim. “Güzel bir hatunsun, sen bildiğin gibi öde kocanın taksitlerini!” dedi. Anlamamıştım, “Nasıl bildiğim gibi?” dedim. O da, “Taksit başına bizi memnun et, senedin birini al git!” dedi. Ben birşey demeden ordan ayrıldım...

Kocamı çok seviyordum ve ona yardımcı olmak istiyordum. Önceleri kabul etmesem de, 2 hafta sonrasına kadar adamların baskıları ve tahrikleri arttıkça, tekliflerini kabul ettim. O gün içime siyah dantelli bir külot sütyen takım giymiştim, üzerimde etek ve askılı bir bluz vardı. Kuaföre de gitmiştim, makyaj yaptırmış ve fön çektirmiştim, gerçekten de çok güzel görünüyordum. Adamların ofisine gittim. Ne yaptığını bilen bir kadın havasıyla, onları memnun etmek istediğimi belli ettim. Beni görünce gözleri parladı. Hemen bana viski verdiler. Hafiften yudumlayıp sohbete başladık. Arada sırada frikikler verip, onların ilgisini çekmeye çalışıyordum. Ersin müzik açtı, karşılarında dans etmemi ve striptiz yapmamı istedi, her dediklerini yapmam gerektiğimi, borcu ancak böyle ödeyebileceğimi söylediler...

Ayağa kalkıp masanın üzerine çıktım, dans etmeye başladım. Önlerinde domalıyor, kendimi okşuyor ve yavaşca soyunuyordum. İkisi de ağzı açık, elleri siklerinde beni izleyip viskilerini yudumluyorlardı. İç çamaşırlarımla kaldığımda beni masadan indirip aralarına aldılar ve her yerimi okşamaya ve avuçlamaya başladılar. Gerçekten de çok sert yapıyorlardı ve canım yanıyordu. Göğüslerim çok büyük olduğundan ikisi birden yalamaya başladılar. Sonra Alper sikini çıkarıp ağzıma verdi. Siki çok büyüktü, tadı da bir hoştu. Hayatımda kocamınkinden başka ilk defa gerçek bir sik görüyordum. Siki yaladıkça büyüdü ve ağzıma sığmamaya başladı. Ersin de çıkardı sikini, onunki ise anca kocamın siki kadardı, ama kalınlığı kolum kadar vardı. Korku sardı beni birden, ben bunları nasıl alacam diye düşünmeye başladım. Ama kocama olan sevgim yüzünden birşey demedim ve ikisininkini aynı anda yalamaya başladım. Bir Alperinki, bir Ersininki ağzıma girip çıkıyordu. Deliler gibi sömürüyordum siklerini, kocamın senedini alabaşlmek için onları mutlu etmem lazımdı. Taşaklarını bile yalıyor emiyor ve bazen siklerinin kafalarını dişliyordum. Kendi aralarında konuşuyorlardı, “Oğlum bak karı işini biliyor valla, kocası olacak pezevenk çok şanslı, ama doyuramıyor galiba bu azgın karıyı!” diyorlardı.

Alper beni domaltarak arkadam amımı götümü yalamaya başladı. Küçücük küloduma sığmayan amcığım kabardıkça külodumun yanlarından dışarı taşmaya başladı. Kalçalarımı tokatlıyor, benim çığlıklarım arttıkça, o da tokatların şiddetini arttırıyordu. Külodumu sıyırıp tek hamlede kökledi devasa sikini amıma. Ben bastım çığlığı. Daracık amım kocaman siki birkerede almıştı, ama mideme kadar baskı yapıyordu. Ersin de ağzıma tekrar vermiş, yalattırıyordu sikini. 15 dakika sonra Alper bögürmeye başladı ve içime boşaldı. Amımdan taşan dölleri bacaklarımdan akmaya başladı. Hemen lavaboya gidip temizlendim. Lavabodan döner dönmez direkt Ersinin önünde domalarak, Alperin sikini ağzıma alıp tekrardan kaldırmaya çalıştım. Alperin siki 20 dakikada ancak kalktı ve bu zaman zarfında Ersin deliler gibi sikti beni, 1 dakika bile dinlenmeden ve hız kesmeden. Sonra yer değiştirdiler, Ersin ağzıma boşaldı...

Alper girdi amıma, birkaç git gel yapıp, amımdan çıkartıp götüme doğru fırça yapıyordu. Sonra sikinin kafasını götüme bastırmaya başladı, yavaş yavaş giriyordu, ama benim de götüm parçalanıyordu sanki. Alıştıra alıştıra sonunda girdi götüme. Ersin koltukta oturmuş seyrediyordu, bana işaret edince sikini emerek kaldırdım. Bu sefer Alper beni kucağına alıp amıma soktu ve kanepeye uzandı, Ersin de arkama geçip götüme soktu. Beni tost yaptılar ve sikmeye başladılar. İtiraf etmeliyim ki, inanılmaz bir zevkti, çığlıklar içinde boşaldım. Ama ne boşalma, sesim kalınlaşmış, bir inek gibi böğürüyordum ve zangır zangır titriyordum. İkisi de gururlanmış, benim gibi bir karıyı ne hale getirdiklerini görmeleri onları mest etmişti. Bu beni dahada hırslandırdı ve kocamın borcunu ödeyebilmenin sıkıntısıyla daha fazla çığlık atmaya başladım ve dahada hızlandım. Artık onlar beni değil de, sanki ben onları sikiyormuşum gibi, tempoyu ben tutuyordum. Müthiş te zevk alıyordum...

Alper amımdan çıktı ve sikini yalamam için tekrar ağzıma verdi. Nasıl emiyordum ama, siki dudaklarım arasına hapsolmuş, ağzıma sığdığı kadarını almaya çalışıyordum. Çok hoşuna gitti bu ve o da kafamdan bastırıyor ve dahada zorluyordu. O devasa sik artık ağzımda kayboluyordu, soluk borumu sikmeye başlamıştı artık ve öyle bir boşaldı ki, dölleri direk mideme indi. Ağzımda kalanların da tek damlasını bile ziyan etmedim, hepsini yuttum. Ersin ise götümü biraz daha siktikten sonra tüm suratımı dölleriyle doldurdu. İkisi de koltuğa yığıldı. Ben de bitmiştim, aralarına girip oturdum. Birer sigara yaktılar ve viskilerini yudumlamaya başladılar. Biraz dinlendikten sonra birer posta daha siktiler beni. Ve o gün sonunda tam 3 senedi bana verdiler.

Toplamda 25 senet varmış! Kocam bilmiyor ve ben halen senetleri ödemeye devam ediyorum. Kocamı çok sevsem de, hayatımda seksten hiç bu kadar zevk almamıştım. Bazen kendimi orospu gibi hissediyorum, ama sikilirken aldığım zevk inanılmaz. Galiba senetler bitse de onlarla sikişmekten vazgeçemiyeceğim.

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN