Download

Samanlıkta Yengemi Sikişirken Yakaladım

Gönderen admin 30 Mayıs 2012 Çarşamba



Askerden yeni gelmiştim. Yengemin de Cemil adında biriyle sikiştiği dedikodularını duymuştım, ama yengemin böye birşey yapacağına hiç ihtimal vermiyordum. Bizim bulunduğumuz yer köylük yeri olunca akşamları yapacak birşey olmaz, kahvede biraz arkadaşlarla takıldık, sonra gittim yattım. Ertesi gün erkenden kalkip arazide işleri yapıp, saat 10 civarı arkadaşın evinin bahçesinde muhabbet ediyorduk. O sırada Cemilin bizim evden tarafa gittiğini gördüm. Arkadaşa, “Benim evde az işim var, sonra görüşürüz!” deyip ordan ayrıldım, Cemili takibe aldım...

Cemil bizim evin oraya varınca ortadan kayboldu. Ben de duvarın arkasına sindim ve evi gözetlemeye başladım. Aradan 10-15 dakika kadar geçmişti ki, yengemin samanlığa doğru gittiğini gördüm. Cemil samanlığa önceden gizlenip, yengem de ineklere yem verme bahanesiyle diye samanlığa gidip sikişiyorlar diye düşündüm. Bizim samanlık da üstüste yığılan ağaçlardan yapılmıştı. Aralıklardan içerisi rahat görünüyordu. Evin önünden bir kazma sapı alıp samanlığın arkasına geçtim. Birde tahminim doğru çıkmazsa diye, önce işi garantiye alayım dedim. Samanlığın arkasındaki bir aralıktan baktığımda gözlerime inanamadım!

Cemilin pantolonu dizine kadar inik, yengem Cemilin yarrağını somuruyor! Bir anda beynimde şimsekler çaktı. Az seyrettim, Cemil biraz yalattıktan sonra yengemi soydu ve saman balyasının üstüne yatırdı. Bu sefer Cemil yengemin amını yalıyordu. Onların samanlığın kapısını kilitleme imkanı yoktu, kapı asma kilitle dıştan kilitleniyordu. Sadece saman küfesiyle kapıyı tutturmuşlardı. Cemil yengemin amını yalayarak kıvama getirdikten sonra domalttı, arkadan amina geçirdi. Ben de usulca ön tarafa geçtim, kazma sapını da hazırladım ve içeri girdim. Ağzımdan küfürler yağıyordu. Şok oldular beni görünce.

Kazma sapıyla Cemile bir iki kapattım, Cemil can havliyle pantolonunu çekerek, zor da olsa kaçtı. Yengem daha giyinmeye firsat bile bulamadan bir de yengemin beline vurdum. Yengem kafasını korumak için önümde domaldı. Yengemin boğazına sarılmak için üzerine eğildiğimde, amının sıcaklığını hissettim ve birden fermuarımı indirip, “Bunu mu istiyon lan orospu?” diye, sikimi yengemin amına dayadım. Ve sikmeye başladım. Birkaç dakika siktikten sonra amına boşaldım...

Sonra sikimi amından çıkarıp, “Bu sana yetmez! Bu da ceza!” deyip, götünü tükürükledim ve sikimi götüne geçirdim. Yengem, “Yandım anam, çıkar!” diyordu. Ama ben belini kavradım ve götüne basmaya devam ettim. O sinirle hızlı hızlı sikiyordum yengemin daracık götünü. Ve birkaç dakika sonra yengemden ses kesildi, götüne kökledikçe sadece inliyordu artık. Biraz daha sikip götüne boşaldım, yengemi samanlıkta bırakıp çıktım gittim.

1 hafta yengemle yüz yüze bakamadık. Sonra yengem bana, “Ben samana gidiyom, gel yardım et!” dedi. Şimdi yengemle hergün sikişiyoruz, Cemilin yerini ben aldım, Cemil de benden dayak yiyeceği korkusuyla birdaha yengeme yaklaşamadı!

0 yorum

Yorum Gönder

KAMAGRA JEL

UZUN GECELERİN ZEVKİNE VARIN

KADINLAR BÜYÜK SEVER

KADINLAR BÜYÜK SEVER
PARTNERİNİZİ ŞAŞIRTIN